مسئولان شهرداری منطقه ١٧ در بازدید میدانی از بوستان‌ها، وضعیت درختان و فضای سبز منطقه را مورد ارزیابی کارشناسی قرار دادند.

قاسمی

به گزارش همشهری آنلاین، «رضا شنگی» شهردار منطقه١٧ با همراهی «ابراهیم کوه‌نژاد» معاون خدمات شهری و محیط‌زیست، «جلال دوزنده» شهردار ناحیه یک و کارشناسان اداره فضای سبز این منطقه از برخی بوستان‌های ناحیه یک از جمله گلناز، ابوذر و شهید ناظری با هدف بررسی و ارزیابی و رفع مشکلات و نظارت بر اقدامات انجام‌شده در حوزه نگهداشت فضای سبز و گونه‌های گیاهی بازدید کردند.

شهردار منطقه ١٧ در بازدید از بوستان‌های ناحیه یک بر لزوم اجرای دستورالعمل‌های ویژه به‌منظور نگهداشت بهتر درختان و فضای سبز تاکید کرد. در این بازدید کارشناسان اداره فضای سبز در زمینه کارهای انجام‌شده درباره نگهداشت اصولی و علمی فضای سبز و درختان و درختچه‌های موجود در فضای سبز، چگونگی مبارزه با آفات و بیماری‌های گونه‌های گیاهی توضیحاتی را به شهردار منطقه١٧ ارائه دادند.

شنگی پس از شنیدن گزارش‌ها و نکات مربوط به نگهداشت فضای سبز، درختان و درختچه‌ها، بر اجرای دقیق دستورالعمل‌های لازم در حفظ و نگهداشت هر چه بهتر فضای سبز و گونه‌های گیاهی موجود در بوستان‌ها نکاتی را یادآوری کرد.

کد خبر 723965

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha