رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران نسبت به هک خبرگزاری فارس واکنش نشان داد و گفت: پس از هجمه‌های بسیاری که توسط دولت‌های غربی صورت گرفت امروز به سراغ هک رسانه‌ها آمده‌اند.

مهدی پیرهادی

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی پیرهادی در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به هک یکی از رسانه‌ها گفت: پس از هجمه‌های بسیاری که توسط دولت‌های غربی صورت گرفت امروز به سراغ هک رسانه‌ها آمده‌اند و دشمنان ما بسیار حقیر هستند و از رسانه‌ها نیز می‌ترسند و از دانستن که حق مردم است، هراس دارند.

او با اشاره به حریم راه‌آهن بیان کرد: درباره حریم راه آهن نیز ده‌ها هزار نفر از مردم منتظر اقدام انقلابی دولت هستند و از رئیس جمهور می‌خواهیم این مشکل را برطرف کند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به حریم میراث گفت: بسیاری از مردم در خصوص حریم میراث فرهنگی نگرانی‌هایی دارند و باید برای حریم میراث و حریم دانشگاه تهران، حریم مجلس شورای اسلامی و حریم محدوده جماران، اقدامات عاجلی کرد و مطابق با قانون حرایم باید تعیین تکلیف شوند و خواهش من این است تعیین تکلیف‌ها هرچه سریع‌تر صورت گیرد تا مشکلات بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم حل شود.

کد خبر 723523
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha