نمایندگان مجلس به مناسبت هفته بسیج از خانواده شهدای امنیت در صحن علنی مجلس تقدیر کردند.

صحن مجلس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خانه ملت، در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۶ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی مراسم تجلیل از خانواده‌ شهدای امنیت برگزار شد و خانواده شهیدان گرانقدر شهید مهدی اثنی‌عشری، شهید تورج اردلان، شهید سلمان امیراحمدی، شهید آرمان علی‌وردی، شهید امیر کمندی، شهید مهدی لطفی و شهید حمیدرضا هاشمی بیگ چشمه با حضور در جایگاه هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، مورد تقدیر قرار گرفتند.

امیرآبادی فراهانی ضمن قرائت اسامی شهدای امنیت افزود: خانواده این شهیدان به نمایندگی از سایر خانواده‌های شهدای امنیت در جلسه صحن علنی مجلس به مناسبت هفته مبارک بسیج حضور پیدا کردند که از آنها قدردانی و تشکر می‌کنیم.

رئیس مجلس نیز در ادامه گفت: مجددا از خانواده شهدای معظم امنیت، بسیج مستضعفین، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تقدیر و تشکر می کنم.

قالیباف اضافه کرد: مطلع شدیم پدر گرامی آقای علیرضا شهبازی نماینده مردم نهاوند به رحمت ایزدی پیوستند که مصیبت وارده را به ایشان و خانواده محترمشان عرض تسلیت داریم و برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر را از درگاه خداوند متعال خواستاریم

کد خبر 723460

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha