سردارحسین سلامی گفت: برای مردم سیستان و بلوچستان احترام فوق‌العاده‌ای قائل هستم چرا که مردمان این دیار در مقابل دشمنان ایران همواره مصمم بوده‌اند.

سردار سلامی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طریق فرودگاه زاهدان وارد استان سیستان و بلوچستان شد و در بدو ورود مورد استقبال مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از بزرگان، سران طوایف و ریش‌سفیدان استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

سلامی در جمع خبرنگاران گفت: برای مردم این خطه احترام فوق‌العاده‌ای قائل هستم به واسطه اینکه مردمان این دیار شریف، اهل کرامت، باغیرت، جوانمرد و اهل محبت هستند و در مقابل دشمنان این سرزمین همواره مصمم بوده‌اند.

وی افزود: این مردم شایسته هر نوع قدردانی و سپاسگزاری، خدمت، فداکاری و جانبازی از سوی ما هستند که نیروهای مدافع امنیت و حافظان کرامت این سرزمین هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران هدف از این سفر در هفته بسیج را ملاقات با مردمان این دیار و صحبت با آنان عنوان کرد و گفت: پیامی که داریم این است ما این لباس را بر تن کرده‌ایم تا برای همه مردم ایران و برای امت اسلام یک سرباز فداکار باشیم و برای تحقق آرزوهای بزرگ آن‌ها و امنیت، آرامش و پیشرفت هر چه می‌توانیم فداکاری کنیم و سربازان وفاداری برای مردم عزیز ایران از جمله مردم خونگرم سیستان و بلوچستان باشیم.

کد خبر 723400
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • AU ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    15 13
    سردار استان سیستان و بلوچستان با وجود کمبودهای بسیار همانند دژی استوار ایستاده است. خواهشا برای مسائل پیش آمده از مردم استان دلجویی کنید و صدای آنها را بشنوید.
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    5 27
    درودبر سلامی درودبر سپاه درودبر زاهدان شب بیدار ،وسلامبر شهدا،
  • احمد IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    19 25
    لباس مقدس سپاه لباسی است که ۴۰ سال مایه غرور مردم انقلابی بوده و پشت و پناه مردم اکنون با این لباس جلوی دزدیهایی هزاران میلیاردی در شهرهای بزرگ را بگیرید و کارخانه و رونق کشاورزی در این استان که تنها استان دارای بتدر اقیانوسی است را فعال و جوانان را شکو فا کنید ن اینکه شعبه هایی از شرکتها را در سیستان قرلر داده و دفتر مرکزی هرچه پول در میاورد را از استان خارح کنند یک دفتر ۲ در ۳ متری در مرکز و کارکندان از اقوام روئیعای دفتر و محل کارخانه در سیستان و فقط مردم سیستان شاهد درامدهای نحومی روسای شرکت و خودروهای میلیاردی فرزندانشان در شهرهای برخوردار باشند و در استان یگ گاو شیر ده را ۵ خانوار را تامین کند مسله سیستان و بلوچستان تامین امنیت و شیعه و سنی و قومیتی نیست والله خجالت پدرانیست که نمیتوانند خانواده خود را با تلاش ۲۴ ساعته تامین کنند استانی که بعد از کذشت ۴۰ سال هنوز اب اشامیدنی ندارد گاز ندارد کارگاه ندارد شما براادران سپاه به داد مضلومین استان برسید باکجای انقلاب ۴۰ ساله مردم استان کمکارند نمایندگان مردم سبیتان هم انگار ن انگار