مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۸۷ - ۱۸:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس اداره صدور طرح ترافیک گفت: بیش از 140 هزار و در بعضی روزها تا 200 هزار خودرو فاقد طرح ترافیک به محدوده طرح وارد می‌شوند.

غلامحسین زمان آبادی در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر افزود: رانندگان این خودروها حاضرند با پرداخت مبلغ جریمه به محدوده طرح ترافیک وارد شوند به همین سبب تلاش می شود با تقویت حمل و نقل عمومی زمینه آسایش بیشتر شهروندان فراهم شود.

زمان آبادی گفت: سالانه برای ورود 89 هزار خودرو به محدوده طرح ترافیک مجوز صادر      می‌شود که میزان تعرفه آن را شورای عالی ترافیک تعیین می‌کند.

رئیس اداره صدور طرح ترافیک گفت: بیماران با مشکل حرکتی و یا بیماران خاص که باید وسیله نقلیه مشخص داشته باشند، کسانی که محل زندگی یا کارشان داخل این محدوده و یا کارشان ارائه خدمات شهری است، دریافت کنندگان آرم طرح ترافیک هستند.

زمانی گفت: سیستم کنترل مکانیزه سال آینده در سطح شهر فعال می‌شود تا در یک صدم ثانیه ماشین‌های غیرمجاز به طرح ترافیک شناسایی و متوقف شوند

رئیس اداره صدور طرح ترافیک شهر تهران در پایان افزود: سیستم کنترل مکانیزه طرح ترافیک امسال به صورت آزمایشی در خیابان‌های شهید مطهری، شهید مدرس و شهید مفتح اجرا می شود.

کد خبر 72334

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز