همشهری آنلاین: محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات آخر هفته به منظور افزایش ایمنی و ایجاد تسهیل در امر عبور و مرور اعلام شد.

به گزارش پلیس راهور ناجا، تردد موتورسیکلت در ایام تعطیلات از روز دوشنبه هفته جاری تا ساعت 24 روز جمعه از محور کندوان، هراز، فیروزکوه، قزوین، رشت، ساوه، همدان و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

بر اساس این گزارش، تردد انواع تریلر و کامیون ها از محور کرج - چالوس همچنان ممنوع است و از ساعت 12 تا 24 روز جمعه تردد تمامی وسایل نقلیه از محور کندوان از کرج به سمت چالوس ممنوع و از ساعت 15 تا 24 روز جمعه تردد تمامی وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

بنابر این گزارش، تردد کلیه تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است، از ساعت 12 روز دوشنبه تا 24 روز چهارشنبه و از ساعت 12 روز پنجشنبه تا 24 روز جمعه تردد تمامی کامیون ها به استثنای کامیون های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از محور هراز ممنوع است.

این گزارش می‌افزاید: از ساعت 13 تا 24 روز جمعه تردد کلیه وسایل نقلیه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از ساعت 15 تا 24 روز جمعه تردد تمامی وسایل نقلیه از آب اسک تا دوراهی رودهن یک طرفه است.

بر اساس این گزارش، در محور دماوند تردد کلیه تریلرها به استثنای تریلرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 روز دوشنبه تا 24 روز سه شنبه، از ساعت هفت تا 24 روز چهارشنبه و از ساعت هفت تا 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

بنابر این گزارش، از ساعت 15 تا 22 روز دوشنبه، از ساعت هفت تا 22 روز سه شنبه و از ساعت هفت تا 22 روز جمعه تردد کلیه تریلرها و کامیون ها به استثنای تریلرها و کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساوه به همدان و بالعکس ممنوع خواهد بود.

این گزارش می افزاید: همچنین، از ساعت 22 روز دوشنبه تا 24 روز سه شنبه و از ساعت هفت تا 24 روز جمعه تردد تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای تریلرها و کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از محور قزوین - رشت و بالعکس ممنوع است.

بنابر این گزارش، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 (10 خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.

کد خبر 72279

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز