شنبه ۱۴ دی ۱۳۸۷ - ۰۶:۴۱
۰ نفر

گروه‌ ورزشی: مراسم ولیمه علی دایی سرمربی تیم ملی در حالی‌که سه هفته از بازگشت او از حج می‌گذرد، چهارشنبه شب در یکی از رستوران‌های تهران برگزار شد و نکته قابل توجه حضور شخصیت‌های مختلف در این مراسم بود.

 دکتر محمد باقر قالیباف ، شهردار تهران ،علی پروین، علیرضا دبیر، حبیب‌ کاشانی، حمید استیلی و افشین پیروانی معروف‌ترین شخصیت‌های این مراسم بودند. تمامی مسئولان فدراسیون فوتبال هم در این مراسم حضور داشتند.

نکته قابل توجه عدم حضور استقلالی‌ها در مراسم ولیمه دایی بود. سرمربی تیم ملی از
 امیر قلعه‌نویی برای حضور در این مراسم دعوت کرده بود ولی سرمربی استقلال بنا به دلایل نامعلوم غیبت کرد و همین موضوع حرف و حدیث‌هایی را در مجلس به وجود آورد و برخی عنوان کردند که آنها همچنان با هم اختلاف دارند.

از مهمترین موضوع‌ها در این مراسم غیبت محمد مایلی‌کهن سرمربی سایپا بود و به نظر نمی‌رسد که  دایی و او  به این زودی‌ها با هم آشتی کنند. دایی در این مراسم به طور رسمی از مایلی‌کهن دعوت نکرده بود  ولی یکی از دوستان نزدیک دایی ساعاتی قبل از شروع مسابقه با سرمربی سایپا تماس گرفت تا به مراسم ولیمه دایی بیاید ولی انتظار حاضران در این مجلس برای آمدن مایلی‌کهن بیهوده بود.

در این مراسم چند چهره سرشناس ویژه که از سالن خارج شده بودند، دوباره به تالار برگشتند. یکی از آنها حسین رضازاده بود. عضو هیات مدیره سایپا همراه با حمید سجادی مدیرعامل تیم، ملکیان عضو هیات‌مدیره و قدیمی رئیس سابق تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد و از دوستان صمیمی دایی به تالار برگشته بودند تا سرمربی تیم ملی را راضی کنند با محمد مایلی‌کهن آشتی کند.

ساعاتی قبل از مراسم، سجادی مدیر مدیرعامل‌ سایپا خبر از آشتی‌کنان دایی و مایلی‌کهن در جلسه صبح پنجشنبه اعضای هیات‌مدیره این تیم در دفتر مهرداد بذرپاش داده بود.
سجادی بسیار نگران بود و سعی می‌کرد پشت‌سر دیگر اعضای هیات‌مدیره حرکت کند. او خبر جلسه آشتی‌کنان را درحالی مطرح کرده بود که حتی با دایی حرفی در این باره زده نشده بود و آنها تازه می‌خواستند دراین ساعت از شب، دایی را راضی به آشتی کنند.

دایی اما این قدر از مایلی‌کهن ناراحت است که خود سجادی هم می‌دانست احتمال کمی برای راضی کردنش وجود دارد. پس از اینکه دادگاه به نفع دایی رای داد و مایلی‌کهن ممنوع المصاحبه شد، او حکم دادگاه را اجرا نکرد و بعدها از سوی هیات‌مدیره سایپا به سرمربیگری تیمی منصوب شد که سرمربی تیم ملی، عضو هیات‌مدیره‌اش است. سجادی که از ابتدای فصل درباره نحوه اداره سایپا با دایی اختلاف داشت با این انتخاب، شایعات زیادی را به وجود آورد ولی دایی از سمت خود استعفا نداد و در تنها گفت‌وگویش اعلام کرد که تنها تیم ملی برایش اهمیت دارد و دیگر کاری با سایپا ندارد.

سجادی وقتی دوباره به سالن آمد، در پاسخ به این سئوال که آیا جلسه آشتی‌کنان برگزار می‌شود، گفت: «نمی‌دانم، هنوز قطعی نشده. آمده‌ایم که رضایت دایی را بگیریم.» درست در همین لحظه، قدیمی با برادر بزرگ‌تر سرمربی تیم ملی حرف می‌زد تا از او بخواهد رضایت دایی را برای جلسه آشتی‌کنان بگیرد. محمد دایی اما حاضر نشد با برادرش حرف بزند.

سجادی از یکی از دوستان دایی هم می‌خواهد تا واسطه آشتی‌کنان شود. این دوست مسن دایی، البته خودش یکی از مخالفان سرسخت چنین مراسمی است. او در‌این‌باره می‌گوید: «فعلا که خود دایی قبول نمی کند ولی مطمئنا اگر او هم حاضر می‌شد ما هرگز نمی‌گذاشتیم به جلسه برود.»

آخرین اخبار حاکی از آن است که دایی به هیچ عنوان قصد آشتی کردن با مایلی‌کهن را ندارد. دایی به نزدیکانش گفته که مایلی‌کهن همچنان علیه او مصاحبه می‌کند و به همین خاطر اصلا قصد ندارد با او آشتی کند. مایلی‌کهن که قرار بود در نشست روز گذشته با علی دایی کدورت‌ها را کنار بگذارد، بیان دلایل لغو این نشست را به مسئولان سایپا واگذار کرد و گفت: «صحیح نیست که بنده در مورد لغو این نشست صحبت کنم.»

وی درخصوص لغو جلسه‌ آشتی‌کنان روز پنجشنبه با علی دایی که قرار بود در محل دفتر بذرپاش برگزار شود، افزود: «قطعا این جلسه بنا به دلایلی لغو شده است که باید علت آن را از مسئولان باشگاه سایپا جویا شوید. من سرمربی تیم سایپا هستم و درست نیست بخواهم در این خصوص اظهارنظر کنم.»

کد خبر 72132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز