بسیج دانشجویی تربیت مدرس با صدور بیانیه ای عنوان کرد: سلبریتی‌ها یا ادعاهای‌شان علیه نظام را اثبات کنند یا محاکمه شوند.

دانشگاه تربيت مدرس

به گزارش همشهری آنلاین،  بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم نمودن اغتشاشات و حملات تروریستی اخیر در کشور، برخورد سریع و قاطع با آشوب‌گران و سلبریتی‌هایی که دست به دروغ پراکنی می‌زنند را خواستار شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

اغتشاشات رخ داده در ایران اسلامی طی ۲ ماه اخیر، موجب وارد آمدن خسارات مادی و معنوی به کشورمان و آزرده خاطر شدن دوست‌داران اسلام عزیز و این مرز و بوم شد. در این روزها و پس از ناکام ماندن مرحله نخست برنامه اخیر دشمنان برای نابودسازی میهن‌مان، به وضوح شاهد هستیم که فاز دوم این نقشه شوم با انجام عملیات‌های تروریستی در شهرهای ایذه، اصفهان و برخی دیگر از نقاط کشور شروع شده است.

بدیهی است که این عملیات‌های کور تروریستی که در تاریخ جمهوری اسلامی مسبوق به سابقه بوده است، به نیت ایجاد رعب و وحشت در دل مردم و از بین بردن یکی از مهم‌ترین نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران، یعنی امنیت پایدار صورت می‌گیرد. بی‌شک مسیر مطالبه‌گری و اعتراضات به حقی که اقشار مختلف جامعه دارند، از این اعمال ددمنشانه جدا است و هیچ یک از هم‌وطنان ما این دست اقدامات وحشیانه را تأیید نمی‌کنند.

مردم ایران به طور جدی خواهان برخورد سریع و قاطع دستگاه‌های مربوطه با این تروریست‌ها و برهم‌زنددگان امنیت کشور در هر قامت و عنوانی هستند. در این میان اما نباید نقش برخی از سلبریتی‌ها را نادیده گرفت که به وضوح و به صورت برنامه‌ریزی شده و با خط‌دهی واحد، دست به دروغ‌پراکنی علیه جمهوری اسلامی ایران و تحریک جوانان و نوجوانان برای انجام اقدامات هیجانی می‌زنند.

ما در اینجا ۲ مطالبه جدی و لازم‌الاجرا داریم:

۱- تمامی سلبریتی‌ها و خواصی که جدای از ابراز عقیده، طی روزهای اخیر تهمت‌هایی را به جمهوری اسلامی ایران و اشخاص و ارگان‌های وابسته به آن مطرح کردند، باید از هر طریقی که این مطالب را منتشر کردند، اسناد مبنی بر صحت این ادعاها را نیز انتشار دهند و صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مکلف است به این اشخاص برای اثبات ادعاهای‌شان فرصت لازم را اختصاص دهد و در صورت اثبات این ادعاها، باید اشخاص یا دستگاه‌های خطاکار به صورت علنی محاکمه شوند.

۲- در صورت عدم وجود مدارک برای اثبات ادعاهای این افراد یا در صورت غیر معتبر بودن مدارک ارائه شده توسط آن‌ها، قوه قضائیه موظف است مطابق با موازین قانونی با کسانی که از سر ناآگاهی یا به دستور دشمنان و در تکمیل خط رسانه‌ای آن‌ها، باعث مخدوش شدن امنیت روانی جامعه شده‌اند، برخورد جدی و عبرت‌آموز داشته باشد.

در پایان ضمن عرض ارادت و جان‌نثاری خدمت مولا و ولی امرمان حضرت حجت بن الحسن العسکری (روحی و ارواحُ العالَمینَ لِترابِ مَقْدَمِهِ الفِداء)، آمادگی کامل خودمان را برای هرگونه خدمت تا شهادت در راه اسلام، محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام می‌داریم.

«جمعی ز اعتقاد و گروهی به انتقام
هرکس به یک دلیل به ما سنگ می‌زند 

اثبات بی‌گناهی ما را همین گواه
کز فاسقان خبر بپذیرند بی‌سند»

کد خبر 721261
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 19
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    12 6
    سلبریتی ها از قانون بالاتر نیستند که یا اینکه در قانون تبصره ای در مورد عدم محاکمه اینا نیومده
  • ناشناس IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
    12 4
    علی کریمی و علی دایی و تمامی هنرپیشه ها و فوتبالیست هایی که هیزم به آتش آشوب ها ریختند باید محاکمه بشن... ما بخاطر دیدن صحنه های شکنجه و شهادت جوانان عژیزمون آسایش و آرامش رو از دست دادیم... باید عدالت برقرار بشه
  • سیدعلی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۹
    7 2
    حتی اگر ادعاهایشان درست باشد، نحوه‌ی گفتنش و زمان گفتنش نباید در مسیر دشمنان این مرز و بوم باشد و آب به آسیاب دشمن ریخت. در این زمان باید همه متحد در برابر دشمن باشند با تجزیه طلبان بی‌وجود همصدا شدن آخر عاقبت ندارد و مطمئنا مردم از این همه خون پاک شهیدان به آسانی نخواهند گذشت. الآن یه مشت زامبی پشت دروازه‌ها هستند و منتظرند که چندتا خائن درها را باز کنند و وارد شوند، بدانید زامبی‌ها به هیچکس رحم نمی‌کنند مخصوصا آنها که دروازه را باز میکنند.