ستاره تیم ملی برزیل درباره شانس قهرمانی سلسائو در جام جهانی صحبت‌هایی کرد.

نیمار

به گزارش همشهری آنلاین، نیمار مهاجم ۳۱ ساله تیم ملی برزیل در مصاحبه‌ای اختصاصی با نشریه انگلیسی تلگراف، درباره شانس تیم ۵ ستاره برزیل در جام جهانی قطر، رقابت و رفاقت با ستارگان تیم باشگاهی‌اش و همچنین تیم‌های برتر جام بیست و دوم صحبت کرد.

ستاره تیم پاری‌سن‌ژرمن درباره شانس موفقیت برزیل در جام جهانی و رقیبان سلسائو که البته هم‌بازی او در تیم پاریسی هستند، گفت: بردن جام جهانی از زمانی که فهمیدم فوتبال چیست، بزرگترین رویای من است. حالا که یک شانس دیگر دارم امیدوارم به آن برسم.

پیش‌بینی جالب نیمار از مدعیان قهرمانی در جام جهانی | با مسی در این خصوص می خندیم!

وی ادامه داد: واضح است که هر کسی امیدهای بسیاری برای حضور در جام جهانی دارد و از آن نه مضطرب بلکه هیجان‌زده است. همه می‌خواهند در جام جهانی باشند. ما در پاریس زیاد درباره این صحبت نمی‌کنیم اما بعضی‌ وقت‌ها درباره اینکه در فینال به هم بخوریم، شوخی می کنیم.

نیمار اظهار داشت: من به مسی می‌گویم من قهرمان می‌شوم و او را در فینال می‌برم و حسابی می‌خندیم. بازی‌کردن در کنار او و کیلیان امباپه لذت‌بخش است. آن‌ها دو تا از بهترین‌ها هستند و از مسی هم که برای مدت طولانی به‌عنوان بهترین فوتبالیست جهان نام برده می‌شد.کیلیان بازیکنی جوان و در حال رشد است و استعداد خود را به نمایش گذاشته اما هنوز هم جا برای پیشرفت دارد. اینکه همیشه در کنار بزرگان بازی کنید، فوق‌العاده است و من همیشه این را ترجیج می‌دهم چراکه شانس پیروزی در مسابقات بیشتر است.

ستاره برزیل درباره جام جهانی قطر هم گفت: جام جهانی پر از شگفتانه است. شما تیم‌هایی را می‌بینید که کسی از آن‌ها انتظار ندارد اما تا مراحل بالا پیشروی می‌کنند اما من معتقدم آرژانتین، آلمان، اسپانیا و فرانسه شانس‌های قهرمانی هستند. فکر می‌کنم این چهار تیم به همراه برزیل کاملاً توانایی حضور در فینال را دارند.

پیش‌بینی جالب نیمار از مدعیان قهرمانی در جام جهانی | با مسی در این خصوص می خندیم!

ستاره ۳۱ ساله تیم ملی برزیل در پاسخ به نشریه انگلیسی درباره سه‌شیرها هم اظهار داشت: من انگلیس را فراموش کردم، آن‌ها هم مطمئناً شانس دارند. من واقعا از بازی هری کین و جیدن سانچو (که از لیست انگلیس خط خورده) خوشم می‌آید چراکه بازیکن باکیفیتی هستند.

وی که تاکنون با لباس طلایی سلسائو ۷۵ گل به ثمر رسانده و تا رکورد پله افسانه‌ای تنها ۲ گل فاصله دارد، درباره پوشیدن شماره ۱۰ برزیل و مسئولیت آن افزود: من احساس آرامش می‌کنم و حس نمی‌کنم تحت فشار هستم. من واقعا خوشحالم که شماره ۱۰ می‌پوشم و تاریخ‌سازی می‌کنم. افتخار بزرگی است که بخشی از این تیم هستم.

نیمار در پاسخ به این سوال هم که آیا فکر نمی‌کند اگر قهرمان نشود، کار خود را در تیم ملی برزیل نیمه‌تمام به پایان رسانده، گفت: نه. من در دوران فوتبالم به چیزهای زیادی رسیده‌ام که خارج از تصورم بوده است. اگر همین امروز فوتبالم را به پایان برسانم، خوشحال‌ترین فرد جهان خواهم بود.

پیش‌بینی جالب نیمار از مدعیان قهرمانی در جام جهانی | با مسی در این خصوص می خندیم!

رؤیاپردازی نیمار و یارانش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با بازی مقابل صربستان در روز سوم آذر آغاز می‌شود و آن‌ها در مرحله گروهی به مصاف سوئیس و کامرون نیز می‌روند.

کد خبر 720884
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha