جمعه ۱۲ آبان ۱۳۸۵ - ۱۳:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رابرت دونیرو و ‌یک خواننده آمریکایی در یک درام جنایی که در شهر نیواورلئان در دوره پس از توفان کاترینا رخ می‌دهد نقش‌آفرینی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری‌ها در این فیلم مستقل به نام "نیواورلئان"، دونیرو نقش یک افسر پلیس را بازی می‌کند که فکر می‌کند همکارش به علت توفان کاترینا کشته شده اما بعد درمی‌یابد او در واقع به قتل رسیده است. ستاره رپ نقش همکار جدید دونیرو را بازی می‌کند و این دو جستجویشان در مورد این قتل به دنیای پلیس‌های فاسد پا می‌گذارند.

ابتدا قرار بود صحنه‌‌های فیلم در لس‌آنجلس ساخته شود، اما پس از فاجعه توفان کاترینا در سال قبل مکان فیلم به نیواورلئان - که در ْن زمان صحنه حوادث مصیبت‌باری بود- منتقل شد.
به گزارش هالیوود ریپورتر فیلمبرداری از فوریه (بهمن) آینده آغاز می‌شود و مذاکرات نهایی درباره تولید آن در جریان است. این فیلم را تیم هانتر برای Millennium Films کارگردانی می‌کند.

  50Cent سال گذشته به خاطر بازیش در فیلم Get Rich or Die Tryin توجه‌ها را به خود جلب کرد.

آنجلیکا جولی و مت دیمون در صحنه‌ای از فیلم چوپان خوب

دونیرو همچنین فیلم  جاسوسی "چوپان خوب" (The Good Shepherd) به کارگردانی و بازی خودش با همراهی مت دیمون و آنجلیکا جولی را آماده نمایش دارد که قرار است در ماه دسامبر آینده(دی ماه) به روی پرده‌ها بیاید.

کد خبر 7203

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز