برای ارائه خدمات بهینه به شهروندان و همچنین تامین زیرساخت‌های زندگی شهری، بازارهای میوه و تره‌بار پازل دهم شهر نونوار می‌شوند.

بهاره خسروی

همشهری آنلاین _ سروش جنابی : «ایوب فصاحت» مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با حضور در شهرداری منطقه ۱۰، با «مهدی اخ الصنایع» دیدار کرد و در این دیدار نسبت به توسعه سرانه‌های خدماتی و ساخت میدان‌های میوه و تره‌بار جدید برای سهولت دسترسی شهروندان به نیازهای اولیه خانوار توافق شد.
توسعه سرانه‌های خدماتی و ساخت میدان‌های میوه و تره‌بار جدید، همچنین نوسازی و بازسازی‌ تره‌بارهای فرسوده از دیگر موارد مورد بحث و تبادل نظر در این دیدار بود.
در ادامه، شهردار منطقه و رئیس سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، از میادین میوه و تره‌بارهای منطقه بازدید کردند و آخرین وضعیت بازارهای خدماتی را مورد ارزیابی و سنجش قرار دادند.
همچنین، مقرر شد در محل فعلی میدان میوه و تره‌بار طوس با همکاری سازمان میادین نسبت به ساخت پارکینگ و نوسازی، به تملک زمین مجاور میدان میوه و تره‌بار آذرشهر در خیابان آذربایجان، در میدان میوه و تره‌بار هفت‌چنار، طراحی جدیدی بر اساس اصلاحیه ملک، نوسازی و تخریب بازار میوه‌تره‌بار خیابان محبوب مجاز برای انجام اقدامات لازم مورد بررسی قرار بگیرد.

کد خبر 719944

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha