یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۱
۰ نفر

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: که در جلسه امروز این کمیسیون مقرر شد که به مشمولان غایب سربازی تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و اشتغال پرداخت شود.

سربازی

به گزارش همشهری آنلاین، محمدرضا پورابراهیمی داورانی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در تشریح نشست امروز یکشنبه ۲۲ آبان این کمیسیون اظهار کرد: دستور کار این جلسه بررسی طرح الحاق یک ماده به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بود که در نشست روز چهارشنبه هفته گذشته صحن مجلس شورای اسلامی به کمیسیون اقتصادی ارجاع داده شد، در این نشست نمایندگان بانک مرکزی، وزارت اقتصادی، سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌ها حاضر بودند.

وی افزود: در نشست کمیسیون  اقتصادی مجلس مقرر شد در حوزه پرداخت تسهیلات مرتبط با اجرای قانون جوانی جمعیت و ازدواج تسهیل‌گری صورت گیرد.

 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: براساس تصمیمات اتخاذ شده، مقرر شد مشمولین غایب خدمت وظیفه عمومی که تا امروز امکان دریافت تسهیلات قانون جوانی جمعیت را نداشته‌اند، مستثنی شوند و این موضوع از حوزه محدودیت‌های اعمالی خارج شد.

بدهکاران بانکی می‌توانند پس از تسویه از تسهیلات بانکی استفاده کنند

پورابراهیمی ادامه داد: در خصوص افرادی که بدهی بانکی یا مالیاتی دارند نیز مقرر شد تمهیدات لازم جهت امکان تسویه تعهدات قبلی فراهم و امکان استفاده از تسهیلات را پیدا کنند.

 رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه توافق شد موضوع محدودیت مشولین غایب خدمت وظیفه عمومی برای دریافت تسهیلات اشتغال نیز برطرف شود، عنوان کرد: در ضمن مقرر شد تسهیلات قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در اولویت تکالیف اعطایی تسهیلات نظام بانکی قرار بگیرد.

کد خبر 719846
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha