همزمان با هفته کتابخوانی برای‌ ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی، کتابخانه‌های فرهنگسرای انقلاب اسلامی از میان علاقه‌مندان رایگان عضو جدید می‌پذیرند.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی با اعلام این خبر گفت : «این فرهنگسرا با دارا بودن سه کتابخانه شامل کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی، کتابخانه عمومی آفتاب و کتابخانه کودک و نوجوان آفتابگردان است.»
«محمدحسین برزگری» در ادامه با معرفی کتابخانه‌ها و نحوه فعالیت آنها افزود : «کتابخانه تخصصی انقلاب و مقاومت اسلامی بر آثار حوزه انقلاب و مقاومت اسلامی متمرکز است و بیش از ٦ هزار عنوان کتاب دارد. فعالیت‌های اصلی این کتابخانه بیشتر جنبه تحقیق و پژوهشی دارد و محمل مناسبی را برای پژوهشگران، محققان و دانشجویان فراهم آورده است. این کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه ٨ تا ١٦ و پنجشنبه‌ها ٨ تا ١٢ فعال است. »
به گفته او کتابخانه عمومی آفتاب، یکی از پرمخاطب‌ترین کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در منطقه ١١ است که با ٤۵٠٠٠ جلد کتاب دارای بیش از ٢٠٠٠ عضو است. این کتابخانه با دارا بودن دو سالن مطالعه مجزا ویژه خانم‌ها و آقایان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ٨ تا ٢٠ و پنجشنبه‌ها ٨ تا ١٦ به مراجعان به‌ویژه داوطلبان کنکور خدمات ارائه می‌دهد.
برزگری همچنین به فعالیت کتابخانه آفتابگردان این مجموعه در بخش کودک و نوجوان اشاره دارد : «کتابخانه آفتابگردان نیز با فضایی حدود ٣٠٠‌مترمربع و با دارا بودن بیش از ٢٠٠٠٠ جلد کتاب تخصصی کودک و نوجوان در محیطی جذاب و با اجرای برنامه‌های مختلف، هر روز از ساعت ٨ تا ١٦پذیرای کودکان و نوجوانان است. »
رئیس فرهنگسرای انقلاب اسلامی از علاقه‌مندان دعوت کرد تا برای عضویت در این کتابخانه‌ها با ارائه یک قطعه عکس و اعلام کد ملی می‌توانند، به نشانی : بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی مراجعه کنند و به مدت یک سال رایگان از خدمات آنها بهره‌مند شوند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ٩‌ ۵۵٤١٩٠۵٧ تماس بگیرند.

کد خبر 719642

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha