هنرمندانی از کره جنوبی، هند، آمریکا و دیگر کشورها در مراسم افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور خواهند داشت و باید دید این مراسم از مراسم خاطره انگیزی که آلمان در ۲۰۰۶ برگزار کرد بهتر خواهد شد؟!

مراسم افتتاحيه جام 2006 آلمان

به گزارش همشهری آنلاین، در حالی که ستارگان برتر فوتبال آماده می‌شوند تا کشورهای خود را در مشهورترین رویداد ورزشی جهان، جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، نمایندگی کنند، خبر حضور و اجرای هنرمندان محبوب و شناخته شده جهان هم منتشر شد. تشریفات برنامه پربازدید افتتاحیه قبل از شروع مسابقات در حال انجام است و سرگرمی‌های مختلفی برای آن تدارک دیده شده است.

این دومین بار است که این مسابقات در آسیا برگزار می‌شود؛ سال ۲۰۰۲ کره جنوبی و ژاپن میزبانان آسیایی این مسابقات بودند. ورزشگاه البیت قطر در منطقه الخور میزبان مراسمی است که قرار است با حضور شکیرا، خواننده کلمبیایی، گروه هیپ هاپ بلک آید پیز آمریکایی و گروه بی تی اس کره ای و نورا فاتحی، خواننده هندی، توجه جوان‌ها را به خود جلب کند.

عکسی خاطره انگیز از بهترین مراسم افتتاحیه جام جهانی | در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چه کسانی حضور دارند؟
مراسم رونمایی از ساعت شمارش معکوس جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

این مراسم سرودی رسمی هم دارد که با معرفی لعیب، عروسک این بازی‌ها همراه خواهد شد. برخلاف نسخه‌های قبلی، فیفا چهار آهنگ رسمی برای رویداد قطر در نظر دارد و قرار است تصاویری از اسطوره‌هایی مانند زین الدین زیدان، کافو، ادینسون کاوانی، کریستیانو رونالدو و دیگر ستاره‌های فوتبال را به نمایش گذارد.

قطر سرمایه‌گذاری زیادی روی این مسابقات انجام داده و باید دید چه شگفتی‌ای در مراسم افتتاحیه خواهد داشت.

آلمان در سال ۲۰۰۶ بهترین مراسم افتتاحیه را برگزار کرد؛ پهن شدن آرام فرش قرمز، میزبانانی با لباس سنتی، گروه کر کودکان و پسر کوچکی که دوچرخه‌سواری می‌کرد تا دختر کوچکی را که با گلی در دست می‌دود، دنبال کند، همه بخشی از زیبایی‌های خاطره‌انگیز این مراسم بود.

عکسی خاطره انگیز از بهترین مراسم افتتاحیه جام جهانی | در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر چه کسانی حضور دارند؟
مراسم افتتاحیه خاطره انگیز جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان

با این حال، چیزی که مراسم افتتاحیه جام ۲۰۰۶ را بسیار خاص کرد زمانی اتفاق افتاد که بیش از ۱۵۰ برنده سابق جام جهانی، از جمله پله، به همراه میزبانان به میدان رفتند و همه بینندگان و طرفداران را شگفت‌زده کردند. این مراسم شبیه یک نمایشنامه بود و توانست برترین افتتاحیه باشد.

سایر مطالب پرونده ویژه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ همشهری آنلاین را می‌توانید در لینک‌های زیر بخوانید:

کد خبر 719411
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سرگرمی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha