معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به شهادت «مجید یوسفی» سومین شهید مدافع امنیت در گیلان گفت: یکی از لیدرهای آشوب‌های اخیر در بندر کیاشهر با سرعتی جنون‌آمیز به‌سمت مدافعان امنیت حرکت کرده شهید یوسفی را به شهادت رساند.

اغتشاشات - آشوب - کرج

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ احمدرضا منشوری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به چگونگی نحوه شهادت شهید بسیجی «مجید یوسفی» اظهار داشت: شهید «مجید یوسفی» در حین انجام وظیفه و دستگیری یکی از لیدرهای آشوب‌های اخیر در بندر کیاشهر بود که راننده یک دستگاه سواری تندر۹۰ که لیدر اغتشاشات اخیر در کیاشهر بود با سرعتی جنون‌آمیز به‌سمت مدافعان امنیت حرکت کرده و شهید یوسفی را به شهادت رساند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه شهدای مدافع امنیت برای حفظ آرامش در کشور و مرزهای کشور از جان خود گذشتند، تصریح کرد: شهدای مدافع امنیت و حرم با نثار خون پاک خویش در راستای حفظ نظام مقدس اسلامی و ایجاد آرامش در کشور گام برداشتند و در این حوزه کمک کردند.

منشوری سه شهید مدافع امنیت در استان گیلان را نشان‌دهنده اوج وفاداری و ولایتمداری مردم این استان دانست و افزود: مردم گیلان در طول سال‌های دفاع مقدس و در دفاع از حریم اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و همچنین در راه ایجاد امنیت در کشور همواره نقش‌آفرین بوده و ولایتمداری خود را نشان داده‌اند.

وی با اعلام جزئیات مراسم تشییع و وداع با پیکر پاک شهید بسیجی در استان گفت: مراسم وداع با پیکر پاک شهید بسیجی «مجید یوسفی» روز پنجشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در گلزار شهدای شهرستان آستانه اشرفیه برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گیلان خاطرنشان کرد: مراسم تدفین این شهید والامقام نیز روز جمعه ساعت ۹ صبح از مقابل کانون بسیج شهرستان آستانه اشرفیه تشییع و سپس در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 718994

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 11
  • نظرات غیرقابل انتشار: 66
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    مرگ بر اشوبگر..مرگ بر اغتشاشگر...مرگ بر امریکا مرگ یر اسراییل مرگ بر ال سعود خائن..مرگ بر عربستان سعودی...اشوبگر و داعشی پیوندتان مبارک...مرگ بر تمام اشو بگرانی ک تو خون تو شهدای عزیزمان دست دارند..ان شالله همشون ب.بدترین عذاب دردناک الهی گرفتار بشوند..امین یا رب العالمین
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      مرگ بر کل جهان هستی بجز خودم 🤔
    • بهرام IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
      46 17
      چرا مرگ بر روسیه و چین را نگفتی؟ رفیق هستی باهاشون؟
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    خدا تمام شهیدان راه امنیت رو رحمت کنه
  • رضا IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    77 60
    خدایا داریم کجا میرویم ؟ این همه خشونت از جوانان مملکتم چه آزادی خواه و چه امنیتی ؟چرا باید یک جوان به جایی برسد که با سرعت به یک انسان دیگر بزند مطمعنا ناامیدی و خشم و ...ای کاش اندکی عقلانیت در کار مسئولان وجود داشت و در سیاست گذاری داخلی و خارجی این همه دشمن تراشی نمی‌کردیم.
  • علی IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    87 78
    لزوم گرایش به تعقل و توجه به تظرات اغتشاش گران بیش از پیش لازم و ضروری است بااین فرمان نفرت عمومی گسترش یافته و خون عده ای پایمال خواهد شد .
  • علی اصفهانی IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    31 47
    به نظرم بایستی برخورد با اعتراضات توسط فقط توسط نیروی انتظامی و افراد دارای صلاحیت انتظامی صورت گیرد
  • مریم IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    80 43
    این ها چه حیواناتی هستند؟ حتی حیوان هم به همنوع خودش حمله نمی کنه، شیطان در وجود این ها رسوخ کرده
  • ناشناس IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    2 7
    ایناپول گرفتن ازطریق رابط های سعودی و اسراعیلی شکستن قلم پای ایناروبه ما بسپارید تاانجام وظیفه کنیم .
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۹
    3 3
    عدم کنترل مواد فروش و دزد و معتاد در گیلان باعث این پدیده شده و لازمه اطلاعات و انتظامی و سیاستمدار گیلان فردی ملی گرا و به فکر منافع گیلان باشه