تیم رئال رایووایکانو در شبی که نمایش فوق‌العاده‌ای مقابل رئال مادرید داشت موفق به شکست این تیم شد.

وایکانو

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های تیم‌های رایو وایکانو و رئال مادرید شب گذشته از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ اسپانیا به مصاف هم رفتند که نمایش دیدنی و پرگل دو تیم درنهایت با برتری ۳-۲ وایکانوی میزبان به پایان رسید.

تیم وایکانو نیمه نخست را بهتر آغاز کرد و در همان ابتدا و در دقیقه ۴ توسط سانتی کومسانا به گل اول رسید. در ادامه حملات تیم میزبان بیشتر شد اما درخشش کورتوا مانع گلزنی مهاجمان وایکانو شد.

شاگردان آنچلوتی برای زدن گل تساوی حملات خود را بیشتر کردند تا اینکه در یک رفت و برگشت آسنسیو با خطای مدافع وایکانو در داخل محوطه جریمه سرنگون شد و رئال مادرید با اعلام کمک داور ویدیویی در دقیقه ۳۷ به یک ضربه پنالتی رسید. لوکا مودریچ پشت توپ قرار گرفت و گل تساوی کهکشانی را به ثمر رساند.

اما این نیمه باز هم گل داشت و رئالی‌ها پس از گل تساوی در دقیقه ۴۱ روی کرنر آسنسیو و ضربه ادر میلیتائو مدافع جلو کشیده خود به گل دوم رسیدند. چند دقیقه بعد از گل دوم رئال تیم وایکانو ناامید نشد و در دقیقه ۴۴ آلوارو گارسیا گل دوم میزبان وارد دروازه کورتوا کرد تا همه چیز در این نیمه برابر شود.

در نیمه دوم شاگردان آنچلوتی صاحب چند موقعیت‌ روی دروازه وایکانو شدند و رودریگو مهاجم برزیلی رئال مادرید که در غیاب کریم بنزما از ابتدا در ترکیب کهکمشانی‌ها حضور داشت فرصت‌ها را یکی پس از دیگری از دست داد تا اینکه تیم وایکانو روی یک ارسال در گوشه محوطه جریمه مادریدی‌ها پس از اینکه توپ به دست کارواخال برخورد کرد با اعلام کمک داور ویدیویی صاحب یک ضربه پنالتی شد.

اسکار تریخو پشت توپ قرار گرفت اما ضربه این بازیکن را کورتوا گرفت ولی در ادامه داور در یک تصمیم جنجالی پنالتی را برای وایکانو تکرار کرد و تریخو این بار ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد تا زننده گل سوم و پیروزی‌بخش تیمش در دقیقه ۶۷   باشد.

در ادامه حملات شاگردان آنچلوتی فایده‌ای نداشت تا رئال مادرید با نخستین شکست فصل خود و با ۳۲ امتیاز فرصت صدرنشینی را از دست داده و پایین‌تر از بارسلونای ۳۴ امتیازی قرار بگیرد.  

کد خبر 718393
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha