چند سالی است که تماشای سریال‌های مختلف به یکی از سرگرمی‌های مخاطبان سینما تبدیل شده و اخیرا هم تعدادی از این دست آثار در حال پخش و اکران هستند.

سریال‌های در حال پخش جهان

به گزارش همشهری آنلاین، برای علاقه‌مندان سینما آگاهی از فیلم‌ها و مجموعه‌های نمایشی روز دنیا، امر مهمی است. هر روز در فضای مجازی و سایت‌های گوناگون، اخبار متعددی درباره تولیدات و نمایش‌های جدید منتشر می‌شود که همه آنها اخبار درست و صحیحی نیست. ما در «بسته خبری سینمای جهان»، مهم‌ترین آثار سینمایی و تلویزیونی روز دنیا را هر هفته معرفی می‌کنیم. فیلم‌ها و سریال‌هایی که با کیفیت مطلوبی، نگاه‌های متفاوت و مهمی را برای گفتن دارند.

اما در اولین هفته از بسته خبری سینمای جهان، چه فیلم‌هایی در پرده نقره‌ای دنیا اکران می‌شوند؟

قسمت سوم پلنگ‌ سیاه

فیلم‌ و سریال‌های جدید جهان | از «پلنگ سیاه ۳» تا یک سریال از کارگردان اسکاری
پلنگ سیاه

قسمت سوم مجموعه سینمایی پلنگ سیاه با عنوان «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» از ۱۱ نوامبر اکران خود را آغاز می‌کند. این فیلم بعد از فیلم «پلنگ سیاه: ریشه‌ها» به نمایش درمی‌آید. این فیلم ساخته رایان کوگلر است که قسمت اول این مجموعه را در سال ۲۰۱۸ ساخت. فیلم‌های پلنگ سیاه را می‌توان شکل خیالینی از گروهی سیاه‌پوست به همین نام خواند که ضد رفتارهای تبعیض‌نژادی آمریکا و برای حقوق سیاه‌پوستان فعالیت می‌کردند. این فیلم‌ها محصول مارول استودیوز است.

یک بازی عجیب

فیلم‌ و سریال‌های جدید جهان | از «پلنگ سیاه ۳» تا یک سریال از کارگردان اسکاری
بازی عجیب

در پایان این هفته یک فیلم سینمایی با عنوان «یک بازی دوستانه» The Friendship Game و در گونه علمی-خیالی و در فضای سنین نوجوانان به سینماهای جهان می‌آید. این فیلم را اسکوتر کورکل ساخته و داستان آن درباره گروهی از نوجوانان است که در شهر کوچکشان شی عجیبی را پیدا می‌کنند که می‌تواند قدرت دوستی آنان را بسنجد.

این فیلم را می‌توان در گونه ترسناک و رازآلود نیز تقسیم‌بندی کرد. فضای فیلم تا حدودی شبیه به فیلم «جومانجی» است که بازی مرموز و عجیب در میان نوجوانان محوریت دارد.

غرب بی‌نقاب

فیلم‌ و سریال‌های جدید جهان | از «پلنگ سیاه ۳» تا یک سریال از کارگردان اسکاری
غرب بی‌نقاب

فیلم دیگری که فضای سینمای آمریکا را ملتهب و استرسی می‌کند، «غرب بی‌نقاب» Manifest west ساخته جو دیچ و لویی گیبسون در ژانر درام و تریلر است. این فیلم از زاویه دید دختر جوانی روایت می‌شود که شاهد اتفاقات بحرانی برای خانواده‌اش در یک کلبه جنگی است.

سریال پلیسی از کارگردان اسکاری

فیلم‌ و سریال‌های جدید جهان | از «پلنگ سیاه ۳» تا یک سریال از کارگردان اسکاری
سریال پلیسی تماس

اما در تلویزیون که بیشتر از سینما در این سال‌ها مورد توجه قرار دارد، یک مجموعه تلوزیونی پلیسی به نام «تماس» در شبکه «پیکاک» از ۱۰ نوامبر پخش می‌شود. این سریال درباره یک کارآگاه است که اصول مذهبی خاص خود را رعایت می‌کند اما در مورد یکی از حوادث پیش رو، شخصیت او دستخوش اتفاقات می‌شود.

این سریال توسط بری لوینسون کارگردان اسکاری فیلم‌هایی چون «سگ را بجنبان»، «باگزی» و «مرد بارانی» ساخته می‌شود که به نظر می‌رسد می‌تواند یکی از سریال‌های جذاب برای علاقه‌مندان آثار پلیسی باشد.

یک کاوش باستانی در مورد آخرالزمان

فیلم‌ و سریال‌های جدید جهان | از «پلنگ سیاه ۳» تا یک سریال از کارگردان اسکاری
آخرالزمان باستان

نتفلیکس که دیگر یک امپراطوری بزرگ سریال‌سازی نامیده می‌شود، در آخر این هفته یک مستند سریالی به نام «آخرالزمان باستان» روی آنتن می‌برد. در توضیحات این مستند آمده است: «اگر همه آنچه در مورد ماقبل تاریخ می دانیم اشتباه باشد چطور؟ روزنامه‌نگار «گراهام هنکاک» از مکان‌های باستان‌شناسی در سراسر جهان بازدید می‌کند و بررسی می‌کند که آیا تمدنی بسیار پیشرفته‌تر از آن چیزی که ما تصور می‌کردیم هزاران سال پیش وجود داشته است یا خیر.»

این مستند برای علاقه‌مندان مکان‌های قدیمی و باستانی و همچنین فضای آخرالزمانی جذاب خواهد بود.

کد خبر 718246
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha