نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز زیرمداری ماهواره‌بر «قائم ۱۰۰» گفت: ان‌شاءالله در آینده ماهواره دوم هم پرتاب خواهد شد.

محمدحسن آصفری

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدحسن آصفری ​نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۵ آبان) با اشاره به پرتاب ماهواره قائم ۱۰۰ اظهار کرد: پرتاب ماهواره قائم ۱۰۰ یک پیام روشن برای آمریکا و صهیونیست‌ها داشت.

وی افزود: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بدانند که هر چقدر ملت ایران را تحریم کنند مطمئن باشند که این توانمندی در جمهوری اسلامی به ویژه نیروهای مسلح و دانشمندان ما وجود دارد که بتوانیم روی پای خودمان بایستیم.

نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه بهتر است آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها از خر شیطان پیاده شوند تصریح کرد: غربی‌ها بدانند ملت ایران ملت قدرتمند و توانمندی است که می‌تواند نیازمندی‌های خود را تامین کند و ان‌شاءالله در آینده ماهواره دوم هم پرتاب خواهد شد.

آصفری در پایان به پیام دیگر پرتاب ماهواره قائم ۱۰۰ اشاره کرد و گفت: پیام دیگر پرتاب این ماهواره برای مردم ایران است که ایران اسلامی همیشه قدرتمند باقی خواهد ماند.

کد خبر 717928
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha