رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: ایرانیان خارج‌نشین که علیه کشور اقدام می‌کنند باید هزینه اقدامات خود را باید بپردازند و بهتر است کسانی که در برابر کشور و نظام ما شمشیر کشیده‌اند، لغو تابعیت شوند.

محمدصالح جوکار

به گزارش همشهری آنلاین، محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: نه تنها در اتفاقات اخیر، بلکه در حوادث و اتفاقات سال‌های گذشته هم تعدادی از ایرانیان خارج‌نشین تمام تلاش خود را برای انجام اقدامات تروریستی و ایجاد ناامنی در کشور به کار گرفته‌اند.

وی افزود: این قبیل افراد همواره بنای مخالفت با جمهوری اسلامی را داشتند و در مقابل ملت ایران ایستادند و اقدامات آنها هزینه‌هایی را برای ملت ما در پی داشته است.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: این افراد باید بدانند که هزینه این قبیل اقدامات خود را باید بپردازند و خوب است ما نیز از کسانی که در برابر کشور و نظام ما شمشیر کشیده‌اند و دستشان به خون ملت آغشته است، لغو تابعیت صورت گیرد و بازگشت این افراد به کشور قابل قبول نیست.

جوکار خاطرنشان کرد: در کنار این افراد ایرانیان مقیم خارج نیز هستند که نه تنها اقدامی علیه امنیت کشور و نظام ندارند بلکه همواره آماده خدمت به کشورشان نیز هستند و اگر بعضا انتقادی هم می‌کنند انتقاد آنها از سر عناد نیست و ما نیز از بازگشت این افراد به کشور استقبال می‌کنیم.

کد خبر 717139

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 15
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • DE ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    39 33
    با امثال شما که پیشنهادهایشان از روی عناد است چه باید کرد؟ امثال شماها را باید به افقانستان تبعید کرد تا در زیر سایه مکتب طلبان با آرامش تمام زندگی کنید.
    • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۲
      26 33
      با امثال شما وطن فروشها که بیرون از ایران پیشنهاد تحریم مردم ایران رو میدید چه باید کرد؟