شاید حسینی امروز اولین جامش را به عنوان کاپیتان استقلال بالای سر ببرد.

حسینی

به گزارش همشهری‌آنلاین، همه ستاره‌های استقلال و نساجی یک هدف مشترک برای مسابقه امروز دارند و آن بردن سوپرجام است. این بازی اما شاید برای هیچ بازیکنی به اندازه سیدحسین حسینی مهم نباشد. او برای نخستین‌بار در ‌قامت کاپیتان استقلال، به بردن یک جام قهرمانی نزدیک می‌شود و برای نخستین‌بار می‌تواند در یک جشن قهرمانی، جام را زودتر از هم‌تیمی‌ها بالای سر ببرد. جدایی وریا در تابستان، شروع دوران تازه‌ای برای سیدحسین در این فصل بود. او حالا دیگر کاپیتان شماره یک باشگاه به شمار می‌رفت و مسئولیتی سنگین‌تر از ‌گذشته بر عهده داشت.

سید فصل بسیار خوبی را سپری کرد و حالا بردن یک جام، همه‌چیز را برای او در وضعیت ایده‌آل‌تری قرار خواهد داد. در بین همه نفرات فعلی استقلال، فقط ۲ بازیکن موفق شده‌اند با پیراهن این تیم در لیگ برتر و جام حذفی به قهرمانی دست پیدا کنند. سیدحسین درصورت پیروزی استقلال در این مسابقه، در کنار روزبه چشمی به یکی از ۲ بازیکنی تبدیل می‌شود که همه جام‌های داخلی را با استقلال برده است. او همچنین می‌تواند نخستین کاپیتان قهرمان استقلال در تاریخ سوپرجام باشد.

این آخرین محک سیدحسین قبل از پایان رسمی دیدارهای فوتبال ایران به بهانه شروع جام جهانی خواهد بود. تا اینجا او گلری کاملا مطمئن نشان داده و در لباس تیم ملی نیز یک نمایش فراتر از حد انتظار روبه‌روی سنگال داشته است. درخشش در سوپرجام و قهرمانی در این مسابقه، شاید آخرین چیزی است که او برای تحمیل‌کردن خودش به تیم ملی به آن نیاز دارد. اگر حضور بیرو را از همین حالا در فهرست نهایی تیم ملی قطعی بدانیم و امیر عابدزاده نیز از شانس زیادی برای انتخاب‌شدن به‌عنوان گلر دوم برخوردار باشد، سیدحسین نزدیک‌ترین گزینه برای ایستادن در جایگاه سوم دروازه‌بان‌ها و رفتن به جام جهانی برای نخستین‌بار است. او فعلا یک قدم جلوتر از نیازمند و اخباری قرار دارد و درخشش روبه‌روی نساجی، این فاصله را بیشتر هم خواهد کرد. حسینی به‌خوبی اهمیت بازی مهم امروز را درک می‌کند و همه تلاش‌اش را برای بسته نگه‌داشتن دروازه روبه‌روی نساجی، به‌کار خواهد بست. او سال‌های بسیار سختی را پشت سر گذاشته و رقبای زیادی را کنار زده تا به مرد اول دروازه استقلال تبدیل شود و بازوبند کاپیتانی تیم را نیز به بازو ببندد. سیدحسین به هیچ قیمتی نمی‌خواهد فرصت رسیدن به نخستین جام با این بازوبند را از دست بدهد.

کاپیتان این روزهای استقلال تا امروز با این تیم ۲ بار فاتح لیگ برتر شده و یک‌بار هم جام حذفی را برده است. اگر او بتواند در نبرد سیرجان قهرمانی را جشن بگیرد، چهارمین جامش را با استقلال کسب می‌کند و با رسیدن به رکورد مهدی رحمتی، در فهرست بازیکنان پرافتخار تاریخ استقلال قرار می‌گیرد. از زمان شروع لیگ برتر فوتبال ایران، مجتبی جباری با ۵ قهرمانی پرافتخارترین بازیکن استقلال به‌حساب می‌آید اما حسینی درصورت بردن بازی امروز، فاصله زیادی با رسیدن به رکورد مجتبی نخواهد داشت. او هنوز یک آینده جذاب را در استقلال در پیش خواهد داشت.

کد خبر 716948
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha