جانشین پلیس راهور انتظامی کشور گفت: در حال حاضر روزانه بالغ بر ۱۲ هزار وسیله نقلیه فاقد معاینه فنی جریمه می‌شوند.

پلیس راهنمایی و رانندگی - جریمه - جریمه کرونایی

به گزارش همشهری آنلاین، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی کشور در خصوص جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی اظهار کرد: از سال ۹۴ سامانه سیمفا راه‌اندازی و اطلاعات تمام خودروها در خصوص معاینه فنی در این سامانه متمرکز شده است. بر همین اساس عمدتاً جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی به وسیله دوربین‌ها در تهران و برخی شهرهای بزرگ انجام می‌شود.

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور گفت: همه خودروهایی که بیش از ۴ سال از تاریخ تولید آن‌ها سپری شده است مشمول معاینه فنی هستند.

بیشتر بخوانید: 

وی تصریح کرد: در حال حاضر روزانه بالغ بر ۱۲ هزار وسیله نقلیه جریمه شده و طبق آخرین آمار از اول سال تاکنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار مورد جریمه برای خودروهای فاقد معاینه فنی ثبت شده است.

حسینی با بیان اینکه مالکان وسایل نقلیه باید نسبت به انجام معاینه فنی و دریافت مجوز مربوطه اهتمام بورزند خاطرنشان کرد: جریمه روزانه خودروهای فاقد معاینه فنی به صورت پیامک به افراد اعلام می‌شود.

وی گفت: افرادی که شماره تلفن همراه آن‌ها در سامانه ثبت نشده یا تغییر کرده باشد برای باید برای به‌روزرسانی و ثبت شماره جدید اقدام کرده تا در صورت اعمال قانون با دریافت پیامک‌ها مطلع شوند.

کد خبر 716254

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha