در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۷۰ متری غرب تهران خواهیم‌ پرداخت.

مسکن در تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین، انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است و بسیاری از افراد سعی دارند سرمایه خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد.

آپارتمانی ۶۶ ساله در طرشت درحالی که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان دارد.

واحد آپارتمانی ۶۵ متری در صادقیه درحالی که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، در روزهای گذشته معادل ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی دیگر در محله سعادت‌آباد با سنی حدود ۱۶ سال و متراژ ۶۷ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی بالغ‌بر ۵ میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان دارد.

آپارتمانی ۶۶ متری در پونک با توجه به نوساز بودن این سازه و اینکه این واحد تک خوابه است، در روزهای گذشته معادل ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. آپارتمانی دیگر در همین محله با متراژ ۷۰ متر و سنی حدود ۹ سال درحالی که ۲ خوابه است، معادل ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحد آپارتمانی ۲۰ ساله در گیشا(کوی‌نصر) با متراژ ۶۵ متر و ۱ اتاق خواب به بودجه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

برای خرید آپارتمانی ۱۵ ساله در محله ستارخان با متراژ ۶۸ متر و ۲ اتاق خواب، به سرمایه‌ای معادل ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

خرید آپارتمان ۷۰ متری در تهران چقدر سرمایه می خواهد؟ | جدول قیمت ها را ببینید

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

کد خبر 716230

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 🤔 IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    4 0
    🤔😳🤨🙄😡😱 چه خبره جنگ مگه . خونه شده آرزو😪
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    4 0
    با کدام درآمد میتوان خانه خرید نسل جوان کلا نابود شد بجای نابودی اسرائیل مردم خودمان را نابود کردیم حالا هی بگو انرژی هسته ای