بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان در پی وقایع این دانشگاه بیانیه ای صادر کرد.

دانشگاه زنجان

به گزارش همشهری‌آنلاین، بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان با انتشار بیانیه‌ای ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنانمان در فاجعه شاهچراغ شیراز اعلام کرد: به اطلاع دانشجویان فرهیخته دانشگاه زنجان می رساند، در تجمع جمعی از دانشجویان دانشگاه زنجان که به مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحومه مهسا امینی برگزار شد وقایعی رخ داد که به دور از شأن دانشجو و دانشگاه و لکه ننگی بر پیشانی اخلاق مداری که شعار همیشگی دانشگاه است، شد.

در این بیانیه آمده است: اگر چه بخش عمده‌ای از تجمع‌کنندگان تلاش داشتند به مثابه روزهای قبل تجمع اعتراضی خود را بدون اهانت به افراد برگزار کنند، اما شوربختانه شاهد بودیم عده محدودی که بنا بر شواهد و اخبار به دست آمده حتی از دانشجویان دانشگاه زنجان نیز نبودند، بنا را بر فحاشی گذاشته و بی‌شرمانه و در مقابل چشمان حراست دانشگاه به رهبر انقلاب توهین‌های گستاخانه کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بسیج دانشجویی دانشگاه سراسری زنجان تا امروز و به احترام دانشجویانی که از وقایع اخیر کشور ناخرسند و عزادارند تمام بی‌حرمتی و توهین‌ها به خود را نادیده گرفته و نه تنها تلاشی در جهت مقابله با دانشجویان معترض نکرده؛ بلکه آن‌ها را همچون خواهران و برادران خود دانسته و اعتراض مسالمت آمیز ایشان را به رسمیت شناخته است.

در ادامه بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه زنجان آمده است:

۱. اگر مسئولان دانشگاه زنجان ناتوان از کنترل حضور غیردانشجویان در اعتراضات است، بسیج دانشجویی به ناچار خود ورود خواهد کرد و به شیوه خود با فحاشی و توهین مقابله خواهد کرد.

۲. دانشجویان معترض و خصوصاً لیدرهایی که برپایی این اعتراضات را برعهده دارند آگاه باشند که تکرار فحاشی و بی احترامی و هنجارشکنی در صحن دانشگاه ولو اگر خواست شما نباشد به پای شما نوشته خواهد شد و در این صورت بسیج دانشجویی حق هرگونه واکنش برای جلوگیری از ترویج فرهنگ فحاشی و جسارت را بر خود لازم و ضروری می‌داند.

کد خبر 716191
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 251
  • نظرات غیرقابل انتشار: 42
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    خیلی وقته که وارد شدید ویدیوهاش هست....
  • سیدعلی IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    این کفتار هایی که فک میکنند شیر هستن ودارن تو ناامنی کشور جولان میدن ،بدونن شیر هم باشن شکار شون میکنند این جان برکفان انقلابی
  • علی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    جنگ داخلی اینگونه شروع می شود باید مراقب بود
  • همت IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    با گفتگو و شنیدن صدای طرفین و استفاده از تجارب دیگر کشورها و نخبه و استادان داخل کشور به روش مسالمت امیز و احترام به انسان ها و ارامش انها و مملکت مسئله قابل حل است اما قرار گرفتن در مقابل همدیگر باعث خشونت و بی ثباتی بیشتر می شود خداوند به همه رحم کند
    • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      گفتگو با کسانی که تو دانشگاه فحش ناموسی می دهند و در خیابان پلیس را به آتش می کشند نتیجه ای نداره
  • احمد IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    یکم دیگه رتبه اول تولید علم را بدست میاوریم
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    احسنت
  • بی نام IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    کاش هردوطرف به همدیگه احترام بزاریم وباآرامش فضایی برای حرف زدن ایجادمیشد که اعتراضات مردم روبانهایت ادب واحترام گوش بدین ومعترضین هم بااحترام خواسته هاشون بخواهند امیداست هرچه زودتر این التهابات به خوبی وخوشی پایان پذیرد تابیش ازاین برادران وخواهران آسیب نبینن ازهردوطرف چه دولت چه ملت ..ان شاالله
  • فرهنگ IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    به این آقا باید تفهیم بشه که با زور نمی شود مسله ای را کنترل کرد این آقا سن شان کوچک است و حتما چیزی به یاد نمی‌آورند زمان انقلاب و بعد از آن ما مراجعه دانشجو با دانشجو را دیدیم که چه بسیار کشته شدند پس با مخالفان باید صحبت کنیم یا قانع کنیم یا قانع شویم ..
  • IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    ان شاالله آرامش به کشور برگرده ،
  • رحمان IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    8 2
    به نظرم مشکلات کشور با گفتمان حل می شود
  • عبدا... IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    6 30
    درود بر بسیج دانشجویی زنجان امام زمان،( عج ) نگهدارتون باشه.