برای خدمت‌رسانی به شهروندان با استفاده از ظرفیت‌های موجود، شهردار منطقه ١٠ از طرح‌های دارای ظرفیت سرمایه‌گذاری بازدید کرد.

بهاره خسروی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ١٠، «مهدی اخ الصنایع» در ابتدای این بازدید، به پارکینگ عطایی در ابتدای خیابان جیحون رفت و موقعیت و ظرفیت آن را مورد بررسی قرار داد. در این بازدید، مقرر شد معاونت شهرسازی امکان بارگزاری در موضوعات شهری را در این محل بررسی کرده و معاونت حمل‌ونقل و ترافیک نیز مطالعات تخصصی را انجام دهد.

او همچنین با حضور در پارکینگ بهنود و ارزیابی شرایط آن مقرر کرد وضعیت سند محل را اداره املاک بررسی و معاونت شهرسازی نیز امکان‌سنجی موضوعات شهری، بحران، پارکینگ، فضای سبز و سرانه‌های فرهنگی، وزرشی و خدماتی در این محل را بررسی کند. همچنین مقرر شد معاونت خدمات شهری نیز وضعیت دکل مستقر در این محل را بسنجد.

اخ الصنایع در ادامه این بازدید، به پارکینگ طرشتی خیابان هاشمی رفت تا شرایط این طرح را نیز مورد بررسی قرار دهد که در این بازدید، مقرر شد معاونت شهرسازی در مورد استعلام گذر و امکان‌سنجی موضوعات فضای سبز و سرانه‌های خدماتی ارزیابی کند.

شهردار منطقه ١٠ در آخرین مکان بازدید حضور در ساختمان، مدرسه مهدی قلی بیات در محله کارون رفت تا وضعیت این مدرسه متروکه و در حال تخریب را هم مورد بررسی قرار دهد. در این بازدید، قرار شد معاونت شهرسازی مطالعات امکان‌سنجی موضوعات شهرسازی و سرانه خدماتی را انجام دهد.

کد خبر 715891

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha