چه از نظر جهت با چالش مواجه شوید، چه قصد کاوش در یک شهر جدید را داشته باشید، دانستن اینکه خودروی خود را کجا پارک کرده‌اید ممکن است، گاهی دشوار باشد.

گوگل مپس

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از روزنامه سان، با استفاده از برنامه گوگل مپس (Google Maps) می‌توانید خیلی راحت محل پارک خودروی‌تان را پیدا کنید.

چگونه خودروی پارک شده خود را در Google Maps پیدا کنم؟

پس از پیکربندی تنظیمات تلفن خود (که در عرض یک ثانیه به آنها خواهیم رسید)، Google Maps به طور خودکار مکانی را که خودروی خود را در آن پارک کرده‌اید ذخیره می‌کند.

این کار را با ردیابی موقعیت مکانی و با نظارت بر فعالیت شما انجام می‌دهد. همانطور که ساعت هوشمند شما قدم‌های‌تان را می‌شمارد، تلفن شما نیز می‌تواند تشخیص دهد که چه زمانی خودروی خود را متوقف کرده و از آن پیاده شده‌اید و سپس می‌تواند فوراً یک سنجاق را روی نقشه رها کند تا به شما یادآوری کند که کجا پارک کرده‌اید.

هنگامی که یک سنجاق را برای جایی که خودروی خود را پارک کرده‌اید ذخیره کردید، می‌توانید با پای پیاده، از طریق حمل و نقل عمومی یا با خودروی دیگری به سمت آن برگردید.

چگونه آیفون را طوری تنظیم کنیم که به طور خودکار پین را در جایی که پارک کرده‌ایم قرار دهد؟

اگر آیفون دارید و اگر می‌خواهید برنامه Google Maps شما به‌طور خودکار سنجاق را در جایی که پارک می‌کنید قرار دهد، مراحل زیر را دنبال کنید.

مطمئن شوید که خدمات مکان شما برای برنامه Google Maps روی «همیشه» تنظیم شده است. (می‌توانید این کار را با رفتن به تنظیمات > حریم خصوصی > خدمات موقعیت مکانی انجام دهید و مطمئن شوید که روی "روشن" تنظیم شده است، سپس به پایین به برنامه Google Maps بروید و مطمئن شوید که روی "همیشه" تنظیم شده است.)

بعد از اینکه پارک کردید، روی پایین صفحه کلیک کنید؛ جایی که روی آن نوشته شده است: «بدانید کجا پارک کرده‌اید».

اگر از شما خواسته شد، به برنامه اجازه دهید حرکت و فعالیت بدنی شما را ردیابی کند.

به‌علاوه، اگر از Google Maps برای رسیدن به موقعیت مکانی خود استفاده نکرده‌اید، همیشه می‌توانید برنامه را هنگامی که پارک کرده‌اید باز کنید و روی نقطه آبی رنگی که مکان شما را نشان می‌دهد ضربه بزنید.

در نهایت، روی «تنظیم به عنوان مکان پارکینگ» کلیک کنید و می‌توانید به راحتی به آن بازگردید.

چگونه گوشی اندرویدی طوری تنظیم کنیم که به طور خودکار سنجاق را در جایی که پارک کرده‌ایم قرار دهد؟

پس از رسیدن به مقصد، برنامه Google Maps را باز کنید. روی نقطه آبی رنگ روی نقشه که مکان شما را مشخص می‌کند کلیک کنید و سپس روی «ذخیره پارکینگ خود» کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

چگونه می‌توانیم وقتی خودروی‌مان ذخیره شد به سمت آن برگردیم؟

برای آیفون:

روی «پارکینگ ذخیره شده» و سپس «نمایش روی نقشه» کلیک کنید. اگر از زمانی که پارک کرده‌اید سرگردان بوده‌اید و مکان‌های دیگر را جستجو کرده‌اید، نوار جستجو را در بالا پاک کنید و سپس «پارکینگ ذخیره‌شده» در پایین صفحه نمایش داده می‌شود.

برای اندروید:

نقشه گوگل را باز کنید و روی نوار جستجو کلیک کنید. «موقعیت پارکینگ» ظاهر می‌شود، که از آن می‌توانید «جهت‌ها» را انتخاب کنید تا به سریع‌ترین مسیر برگردید.

کد خبر 715615

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha