همشهری آنلاین: استاندار تهران با تأکید بر اینکه غربی‌ها در زمینه خانواده محتاج تجربه ایرانی‌ها هستند، گفت:

 ما این تجربه را در پرتوی گنجینه اسلام به دست آورده‌ایم.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری زنان ایران (ایونا)،‌ مرتضی تمدن در چهاردهمین همایش تحکیم بنیان خانواده ویژه زوج‌های جوان که در تالار غدیر وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: دنیا در موضوعات بسیاری ناجوانمردانه دستاوردهای ما را نفی می‌کند؛ اما در زمینه خانواده، ما از سایر کشورها بی‌نیاز هستیم و از این به بعد دنیاست که باید از ما الگو بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه غرب در زمینه خانواده محتاج تجربه ماست، خاطرنشان کرد: ما این تجربه را در پرتو گنجینه اسلام به دست آورده‌ایم که چارچوبی برای همه بشریت است.

دانشجو: جوانان تهرانی الگوی جوانان کشور هستند

کامران دانشجو، معاون سیاسی وزارت کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه آنچه که در تهران هنجار شود، به سرعت در کل کشور هنجار می‌شود، بر اهمیت برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی در جامعه تأکید کرد.

وی افزود: سلسله برنامه‌هایی که در دوره تصدی بنده در استان تهران آغاز شد، مانند «جشنواره زنان سرزمین من» طنین ایثار و تحکیم خانواده در راستای همین امر است.

دانشجو ادامه داد: رشد اخلاق در هر جامعه به اخلاق خانواده‌های آن جامعه بستگی دارد.

وی تصریح کرد: آنچه که به عنوان شرف و اقتدار در جامعه داریم، در سایه فرهنگ و ایثار است؛ به خصوص در استان تهران که تحکیم بنیان خانواده در پرتو فرهنگ ایثار رشد خواهد کرد.

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: تهران به علت دارا بودن 4 میلیون و 600 هزار نفر جمعیت جوان برای تمام کشور الگوساز است.

کد خبر 71513

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز