یک بنای مسکونی غیرقانونی ۷طبقه در یافت‌آباد تهران به منظور احقاق حقوق شهروندان، تمکین به قانون و مقررات و همچنین استقرار نظم و انضباط شهری با همکاری بین بخشی شهرداری و قوه قضائیه حکم تخریب گرفت و و تخریب آن با حضور عوامل شهری و قضایی اجرا شد.

تخریب 18

به گزارش همشهری آنلاین، تخریب بنای غیرمجاز در دل بافت فرسوده جنوب پایتخت، مهم‌ترین خبری بود که از طرف شهرداری منطقه۱۸ مخابره شد. مدیریت شهری هجدهمین تکه از پایتخت در اقدامی شجاعانه و در راستای استیفای حقوق شهروندان، ۷طبقه بنا واقع در دل بافت فرسوده محله‌ها یافت‌آباد را برچیده و متخلفان را راهی مراجع قضایی کرد. در این زمینه باید گفت که دستور قاطع دادستانی برای قطع ید افراد متجاوز به حقوق شهروندی است و شهرداری نیز کوتاه نمی‌آید.

«محمدجوادخسروی» شهردار منطقه۱۸ در این باره‌ گفت: «براساس گزارش‌های واصله از مردم و انجام پیمایش‌های مستمر میدانی در محله‌ یافت‌آباد، مشاهده شد که افرادی سودجو و قانون‌شکن اقدام به ساخت بنای مسکونی در ۷ طبقه به‌طور غیرمجاز کرده و در زمان مواجهه با اعمال قانون خادمان شهروندان در مدیریت شهری، با زورگیری و تشویش‌ اذهان عمومی، مانع از تخریب بنای مذکور شدند، اما در نهایت با اقتدار و قاطعیت مسئولان مربوطه این بنای غیرمجاز تخریب شد.»

کد خبر 714876

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha