کتابخانه شهید جهان‌آرا با مشارکت مسجد مهدیه، کارگاه قصه‌گویی «هر آیه؛ یک قصه و یک تصویر» را برگزار می‌کند.

يوسف‌آباد

به گزارش همشهری‌آنلاین، این کارگاه قصه‌گویی با هدف‌ ترویج فرهنگ استناد به آیات و روایات قرآنی و متون دینی در تربیت کودکان، روز چهارشنبه هر هفته، از ساعت ۱۱ در مهد قرآن مسجد مهدیه برگزار می‌شود.

در این کارگاه داستان‌های کوتاه و جذاب برای خردسالان خوانده و با زبان قصه و نشان تصویر مفاهیم تربیتی به کودکان منتقل می‌شود.

کتاب هر آیه؛ یک قصه و یک تصویر، نوشته «سیدحمید موسوی گرمارودی» است. نویسنده در این اثر با بهره‌گیری از قصه و داستان متناسب با رده سنی کودکان، به تبیین مفاهیم اخلاقی قرآن کریم پرداخته و ذیل هر آیه به‌صورت مصور، داستانی کوتاه ویژه تربیت اسلامی کودکان ارائه داده است.

در این کارگاه موضوع‌های مانند: آغاز کارها با نام خدا، سلام کردن، توکل کردن بر خدا، کنجکاوی نکردن در کار دیگران، دعوا و دشمنی نکردن، صدا نکردن با القاب زشت، مشورت کردن با دیگران، عمل کردن به قول و وعده خویش، پاسخ دادن بدی با خوبی، پرهیز از خودپسندی، اعتقاد داشتن به اینکه خدا همه را می‌بیند، اثبات یگانگی خدا به زبان ساده، پاکیزگی و رعایت بهداشت و اجازه گرفتن برای ورود به خانه دیگران و نیز برخی دیگر از پیام‌های اخلاقی و تربیتی پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه می‌توانند کودکان خود را به مهد قرآن مسجد مهدیه در یوسف‌آباد، خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی، خیابان شهید جهان‌آرا، کوچه ۵۹ غربی ببرند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۶۰۲۳۵۸ تماس بگیرند.

کد خبر 714832

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha