مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران به ادعای مدیرعامل باشگاه استقلال برای محل برگزاری دیدار سوپرجام واکنش نشان داد.

استقلال - نساجی

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های فوتبال استقلال تهران (قهرمان فصل گذشته لیگ برتر) و نساجی مازندران (قهرمان جام حذفی) روز ۱۱ آبان برگزار می‌شود. این در حالی است که سازمان لیگ هنوز محل برگزاری این مسابقه را مشخص نکرده است و اختلافاتی در این زمینه به وجود آمده است.

ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی در این باره به رادیو تهران گفت: پیشنهاد اول ما به سازمان لیگ این بود که اگر بازی با حضور تماشاگر برگزار می‌شود، تمایل داریم سوپرجام در ورزشگاه آزادی باشد و سهمیه تماشاگران هم ۵۰-۵۰ تقسیم بشود.

سیف‌الله‌پور ادامه داد: اگر بازی بدون تماشاگر است، ورزشگاه وطنی قائمشهر هم آمادگی دارد که میزبان سوپرجام باشد. بین ورزشگاه آزادی و وطنی قرعه بیاندازند تا یکی انتخاب بشود.

مدیرعامل باشگاه نساجی تاکید کرد: سومین پیشنهاد ما این بود که فدراسیون خودش ورزشگاه را انتخاب کند. باید زودتر مشخص کنند تا برای تهیه بلیت و هتل اقدام کنیم.

سیف‌الله‌پور با اشاره به صحبت‌های علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال که گفته بود "برای تیمی که می‌خواهد قهرمان بشود فرقی نمی‌کند کجا بازی کند" گفت: بله ما حاضریم حتی در زمین خاکی هم بازی کنیم. دنبال کُری خواندن نیستیم و اجازه بدهیم سازمان لیگ جایی در شان سوپرجام انتخاب کند.

مدیرعامل نساجی در پایان گفت: مشهد، سیرجان و اصفهان هم شرایط برگزاری سوپرجام را به واسطه داشتن هتل و پرواز دارند.

کد خبر 714828
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha