تلاش مسئولان باشگاه استقلال تهران برای حضور امیر قلعه‌نوعی روی نیمکت این تیم در دیدار برابر پرسپولیس با مخالفت سازمان لیگ بی‌نتیجه ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیران استقلال در تلاش بودند زمینه حضور قلعه‌نوعی روی نیمکت این تیم را به عنوان مدیر فنی فراهم کنند؛ اما وقتی این موضوع را با سازمان لیگ در میان گذاشتند با مخالفت آنها مواجه شدند.

آلبرت گریگوریان، یکی از مسئولان اجرایی سازمان لیگ در این‌باره به خبرگزاری فارس اظهار داشت: "در آئین‌نامه فدراسیون تاکید شد هیچ فردی حق حضور روی نیمکت تحت عنوان مدیر فنی را ندارد. اعضای کادر فنی و سرپرست این تیم کسانی هستند که می‌توانند روی نیمکت بنشینند؛ اما برای مدیر فنی چنین تعریفی در آئین نامه نشده است."

وی ادامه داد: "دو سال پیش به علی پروین هم به دلیل اینکه در آئین نامه پیش بینی نشده بود، مجوز حضور روی نیمکت به عنوان مدیر فنی داده نشد و وی تحت عنوان یکی از مربیان روی نیمکت حضور یافت."

مسئول استقلال پس از این موضوع تصمیم گرفتند قلعه نوعی را به عنوان سرپرست به سازمان لیگ معرفی کنند. آلبرت با تائید این خبر اظهار داشت: "به استقلالی‌ها اعلام کردیم یک نفر را باید از فهرست مربیان و اعضای کادر فنی یا سرپرستی حذف کنند. فهرست کادر فنی این تیم تکمیل بود و چاره‌ای جز این نداشتند."

نکته جالب اینکه استقلالی‌ها قصد داشتند نامه عزل نظری جویباری را به فدراسیون فوتبال ارسال و قلعه نوعی را به عنوان سرپرست جدید معرفی کنند؛ اما پس از مشورت و رایزنی با افراد مختلف، از این کار منصرف شدند. دلیل این امر جایگاه قلعه نوعی به عنوان سرمربی تیم ملی بود.

در هر حال با مخالفت سازمان لیگ تلاش استقلالی‌ها برای نشستن قلعه نوعی روی نیمکت این تیم در دربی 61 بی‌نتیجه ماند.

کد خبر 7145

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز