جروزالم پست به نقل از سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل (کان) مدعی است که در حمله نیروهای اوکراینی چندین ایرانی در منطقه اشغالی این کشور کشته شده‌اند.

حملات روسیه به اوکراین

به گزارش همشهری آنلاین، شفقنا نوشت: براساس گزارش یورونیوز، یک مقام رسمی اوکراین روز جمعه در گفتگو با «کان» ادعا کرد که دستکم ۱۰ نیروی ایرانی که برای آموزش نیروهای روسیه در مناطق اشغالی این کشور حضور داشتند در حمله هفته گذشته نیروهای اوکراینی کشته شده‌اند.

 مناقشه روسیه و اوکراین با اظهارات غربی ها مبنی بر «به‌کارگرفته شدن پهپادهای ایرانی» وارد مرحله جدیدی شده است. اوکراین و متحدانش می‌گویند ایران صدها «پهپاد شاهد» را به ارتش روسیه تحویل داده است، ادعایی که تهران آن را رد می‌کند. وزیر خارجه ایران پیش تر تأکید کرده بود که «ما با روسیه همکاری دفاعی داریم، اما سیاست ما در قبال جنگ اوکراین، احترام به تمامیت ارضی این کشور، عدم ارسال سلاح به طرفین درگیر، توقف جنگ و پایان دادن به آوارگی مردم است.»

کد خبر 713855
منبع: شفقنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 13
  • رضا IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    14 13
    ای کاش دروغ باشه!!!
    • علی IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
      9 8
      جهود جماعت کِی راست گفته.جرئت جنگ در غیر مستقیم در اوکراینو ندارن چه برسه مستقیم..فقط خبر چرت پخش میکنن
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    3 3
    اگر به جملات که امیر عبدالاهیان دقت شود ایشان گفته که ایران سلاح به روسیه تحویل نداده که درجنگ اوکراین بکارببرد این طور بعضی برداشت میکند که ایران سلاح به روسیه تحویل داده منتها اینکه در اوکراین بکار ببرد را نمی داند امیر عبداللهیان نباید یاگفتن این جملات باعث جلب توجه دنیا باینکه ایران به روسیه پس حتما سلاح میدهدشود
  • امیر کبیر🇮🇷 IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    13 6
    دروغ است. آموزش لازم جهت استفاده پهپاد در کاشان داده شده و تمام. این خبرسازی رو در قبال کشته شدن ۶ افسر موساد که لو رفت انتشار میدن تا کمی آبروی رفته و ضعف وجودی خودشان در برابر اشراف اطلاعاتی ایران سرپوش گذارند.
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    10 6
    آقای همشهری شما چرا یک ادعای دروغ را باز پخش میکنی؟!!
  • حسنی IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۳۰
    0 0
    در جنگ سوریه و یمن هم اولش گفتند ما کمک نظامی نمی کنیم بعد از یکسال که مدارک کامل شد گفتند دولت قانونی انجا از ما دعوت کرده در جنگ اوکراین هم چند ماه دیگر میگن دولت قانونی مناطق اشغالی اوکراین از ما دعوت کردند زیاد تحلیل نکنید خسته میشید