با حکم وزیر اقتصاد، رئیس جدید مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه ای منصوب شد.

مالیات

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سید احسان خاندوزی در حکم صادره برای تاجمیر ریاحی مواردی چون "بررسی و ارزیابی بهره وری و کارآمدی امور و مقررات مالیاتی موجود در جهت نیل به اهداف کلان اقتصادی و شناسایی چالش های اجرایی"، "صدور رأی قطعی و لازم الاجرا و تعیین میزان مالیات در راستای عدالت مالیاتی" و "تعامل با سازمان امور مالیاتی کشور برای رفع موانع و مشکلات در انجام وظایف و تبادل اطلاعات" را بعنوان اولویت های کاری وی مورد تأکید قرار داده است.

وزیر اقتصاد همچنین، مواردی چون "تدوین راهکارها و چارچوب وظایف محوله در حوزه صلاحیت های حرفه ای حسابداران رسمی و مشاوران مالیاتی"، "تشکیل هیئت عالی مستشاری به منظور هم اندیشی هیئت های مستشاری مالیاتی در چارچوب عدالت، در خصوص موضوعات مختلف مالیاتی" و "ارایه مشاوره مالیاتی نسبت به موضوعات و موارد خاص، از طریق تشکیل هیئت عالی مستشاری مالیاتی" را از جمله دیگر اولویت های کاری "تاجمیر ریاحی" به عنوان رئیس جدید مرکز عالی دادخواهی مالیاتی و تشخیص صلاحیت حرفه ای عنوان کرده است.

گفتنی است، "تاجمیر ریاحی" دارای مدرک حقوق جزا و جرم شناسی از دانشگاه قم، مدرس دانشگاه در دروس حقوقی از سال ۱۳۸۴ تاکنون و معاون دانشگاه علمی کاربردی مالیاتی اصفهان از ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۵ است.

وی پیش از این نماینده قضائی وزارت امور اقتصادی و دارائی در اصفهان از ۱۳۷۴ تا ۱۳۸۲، عضو کارگروه تنقیح قوانین مالیاتی در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل حقوقی سازمان امور مالیاتی کشور از ۱۳۹۴ تاکنون و .. بوده است.

کد خبر 713790

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    مالیات یارانه را بگیرید خیای خوبه