سرمربی پرتغالی رم به ستایش از کریم بنزما پرداخت و او را شایسته کسب توپ طلای ۲۰۲۲ دانست.

بنزما

به گزارش همشهری‌آنلاین، کریم بنزما همچنان‌که پیش‌بینی می‌شد به عنوان بهترین بازیکن جهان در سال ۲۰۲۲ انتخاب شد و توپ طلا را برای نخستین بار به دست آورد.

درخشش بنزما و سهم بسزایی او در قهرمانی‌های اخیر رئالی‌ها باعث شد تا همه به شایستگی‌اش برای کسب توپ طلا اذعان کنند و در نهایت این جایزه بزرگ به او برسد تا در آستانه جام‌جهانی با روحیه بسیار بالایی خروس‌ها را همراهی کند.

ژوزه مورینیو یکی از مربیانی است که سابقه کار کردن با بنزما را در رئال مادرید دارد. او به ستایش از این بازیکن فرانسوی پرداخت و او را شایسته توپ طلای ۲۰۲۲ دانست.

مورینیو گفت: بنزما بازیکنی مفید برای یک گروه و تیم است. او زیاد شیفته فوتبال و گلزنی نبود اما تلاش زیادی برای کمک به تیم انجام می‌داد و این باعث می‌شد تا در ترکیب به میدان برود.

سرمربی رم ادامه داد: من برخورد تندی با بنزما داشتم و به شدت روی وزن او حساس بودم تا جایی که اگر ذره‌ای اضافه وزن پیدا می‌کرد و یا دیر به تمرین می‌آمد برخورد تندی با او می‌کردم. هدف من این بود که این بازیکن پیشرفت کند و به همین خاطر کوچک ترین جزئیات را درباره او زیر نظر داشتم. بنزما جزو بازیکنانی است که ویژگی‌های مثبت زیادی دارد. اگر همزمان سه بنزما را در تیم داشتم هر سه در ترکیب اصلی بازی می‌کردند به طوری که یکی از آنها به عنوان گلزن، یکی به عنوان کاپیتان و دیگری در سمت چپ بازی می‌کرد.

مورینیو در پایان گفت: از اینکه بنزما توپ طلا را به دست آورد بسیار خوشحال شدم. او چه از نظر بدنی و چه از نظر فنی و عقلی یک بازیکن استثنایی است. بنزما با شایستگی توپ طلا را به دست آورد.

کد خبر 713333
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha