شبکه ضدایرانی «من و تو» لندن که در ناآرامی‌های اخیر تلاش‌های زیادی را برای بمباران نفرت و ناامیدی مردم به کشور و حاکمیت صورت داد، در آخرین مورد از این تلاش‌ها سعی کرد با ترفندی جدید عملیات روانی خود را ادامه دهد اما در این مسیر با گافی بزرگ ناکام ماند.

اعتراض - اغتشاش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه ایران، این شبکه بهایی و وابسته به سلطنت‌ طلبان با ادعای برقراری تماس تلفنی با یکی از اعضای بسیج، در نمایشی ساختگی تلاش کرد تا این فرد را به عنوان یک بسیجی پشیمان از مقابله با اغتشاشات معرفی کند اما بازیگری ناشیانه بسیجی قلابی کار دست این شبکه داد. فرد مدعی عضویت در بسیج که هر بار سناریوی طراحی شده را فراموش می‌کرد،در ابتدا نیز فراموش کرد تا خود را به عنوان بسیجی معرفی کند و مجری به کمک او آمد. این فرد که خود را «طه» معرفی کرده بود مدعی شد نیروهای مردمی با وعده پول و دریافت هر شب یک‌ونیم تا سه میلیون تومان در مقابل اغتشاشگران می‌ایستند. همچنین وی مدعی شد زندانیان با وعده آزادی به خیابان‌ها آورده می‌شوند تا مردم را ضرب‌وشتم کنند.

او در پاسخ به این سؤال مجری من‌وتو در این خصوص که پس مردم می‌توانند دربرابر اینها از خودشان دفاع کنند، گفت بله مردم می‌توانند با اینها برخورد کنند.

این گفت‌وگوی خیالی جایی جالب‌تر شد که مجری از وی پرسید «طه چرا به این روند اعتراض نمی‌کنی» اما طه نام و نقش خود را فراموش کرده و می‌گوید «وقتی اعتراض می‌کنم به من می‌گویند «مجتبی» هیچ چیز نگو وگرنه به تو می‌گویند منافق»! او در حالی که فراموش کرد باید نقش طه را بازی کند در نقش مجتبی بیرون آمد و مجریان این شبکه مجبور شدند به سرعت با وی خداحافظی کنند.

پس از انتشار این گفت‌وگو بود که برخی مخاطبان این شبکه لندنی در فضای مجازی از ساختگی بودن آن گلایه کرده و هدف از این طرح ناشیانه را توجیه خشونت از سوی من‌وتو دانستند.

کد خبر 713326

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    7 6
    شما خوب هستید بقیه رو ولش