آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با جمعی از اعضای جامعه ورزش استان که به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، به طور تلویحی به مواضع چهره های ورزشی درباره حوادث اخیر واکنش نشان داد.

علم الهدي در ديدار با جامعه ورزشي استان خراسان

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به‌ضرورت چهره‌سازی هدفمند از قهرمانان ورزشی تصریح کرد: در عرصه چهره‌سازی، حقیقت این است که ورزش و گرایش به آن به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه ما نهادینه شده است و برخلاف پیش از انقلاب که گرایش به ورزش نه به‌عنوان یک سبک زندگی بلکه به‌عنوان یک تفریح گذرا و سرگرمی موقت تلقی می‌شد، امروزه مشاهده می‌کنیم که در بسیاری از فضاهای تبلیغاتی از قهرمانان سرشناس ورزشی استفاده می‌شود و این موضوع به این خاطر است که اثرگذاری فرهنگی چهره‌های ورزشی در ردیف دانشمندان و سیاستمداران و حتی بالاتر از آن‌ها به حساب می‌آید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تأکید کرد: ورزش قهرمانی می‌تواند مؤثرترین بستر برای ترویج انقلاب اسلامی باشد؛ مشروط بر اینکه در عرصه چهره‌سازی به‌طور ویژه دقت شود. در این شرایط، باید توجه ویژه داشت که اگر فردی با گرایش‌های غیراخلاقی یا ضددینی به‌عنوان یک قهرمان ورزشی چهره‌سازی شود، اثرات تخریبی آن هم به همان میزان مضاعف خواهد بود و این فرد ناصالح، منجر به انحراف نسلی از نوجوانان و جوانانی خواهد شد که او را الگوی خود قرار می‌دهند.

کد خبر 713275

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 13
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • ﻣﺠﺘﺒﻲ IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    27 19
    ﺑﻪ ﺩاﺩ ﻣﺸﻜﻼﺕ اﻗﺘﺼﺎﺩﻱ ﻣﺮﺩﻡ ﺑﺮﺳﻴﺪ ﻣﻂﻤﻌﻦ ﺑﺎﺷﻴﺪ اﮔﺮ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﻣﺮﺩﻡ اﻳﺮاﻥ ﺳﺮﺳﺎﻣﺎﻥ ﭘﻴﺪا ﻛﺮﺩ ﻣﺮﺩﻡ اﺯاﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﺭﻫﺎﻱ ﻳﺎﺑﻨﺪ ﻫﻴﭻ ﻛﺴﻲ ﻫﻴﭻ ﻛﺸﻮﺭﻱ ﻧﻤﻴﺘﻮاﻧﺪ ﻧﮕﺎﻩ ﭼﭗ ﺑﻪ ﻛﺸﻮﺭﻣﺎﻥ ﻛﻨﺪ ﻣﻂﻤﻌﻦ ﺑﺎﺷﻴﺪ ﻣﺮﺩﻡ ﻣﺤﻜﻢ و ﻗﺪﺭﺕ ﻣﻨﺪ ﺟﻠﻮ ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ اﻳﺮاﻥ ﺑﺰﺭﮒ ﻣﻲ اﻳﺴﺘﻨﺪ ﻭاﺯﻛﺸﻮﺭﺷﺎﻥ ﺩﻓﺎﻉ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪﺑﺰﺭﮔﺘﺮﻳﻦ ﻣﺸﻜﻞ ﻣﺮﺩﻡ ﻫﻤﻴﻦ ﻣﺸﻜﻼﺕ اﻗﺘﺼﺎﺩﻱ ﻫﺴﺖ