معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: کار مطالعاتی پروژه میدان جمهوری اسلامی به پایان رسیده به زودی اقدامات اجرایی آن کلید خواهد خورد.

میدان جمهوری

به گزارش همشهری‌آنلاین، علیرضا جاوید در رابطه با اقدامات اجرایی منطقه ۱۰ گفت: انگیزه شهردار جدید منطقه ۱۰ در توجه به بهسازی و نوسازی بافت فرسوده منطقه اثرگذار است و باید این موضوع با اهتمام بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. کار مطالعاتی پروژه میدان جمهوری اسلامی به پایان رسیده و با همکاری سازمان زیباسازی به زودی اقدامات اجرایی کلید خواهد خورد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه اعمال ماده ۸ و ۹ باید آخرین اقدام ما در شهرداری باشد، اظهار کرد: رعایت احترام و حقوق شهروندان باید در اولویت کار ما باشد. اداره املاک در این منطقه کلیدی است و با توجه به فشرده بودن منطقه ۱۰ باید این اداره در حد معاونت مورد توجه قرار بگیرد.

جاوید با بیان اینکه پیشرفت در اجرای طرح مکانیزاسیون آبیاری فضای سبز جای خرسندی است، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۹۰ درصد این طرح، اجرایی شده و انجام امور باقی مانده نیاز به پیگیری دارد. تکمیل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی می تواند زیرساخت توسعه منطقه ۱۰ باشد.  

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با تأکید بر اینکه زیباسازی منطقه نیز باید مورد توجه قرار بگیرد، یادآوری کرد: می‌توان به عنوان پایلوت از روش‌های نوین تأمین پارکینگ در منطقه استفاده کرد و احداث پارکینگ‌های مکانیزه را دستور کار قرار داد. 

کد خبر 712973

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha