نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در برخی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بدون داشتن استراتژی و برنامه‌ای مشخص،جامعه به حال خود رهاشده است.این در حالی است که به همان میزانی که لغوتحریم‌ها برای معیشت مهم است به همان میزان و شاید بیش ازآن به کارفرهنگی وسیاست‌گذاری در این حوزه نیاز داریم.

پيرهادي

 به گزارش همشهری آنلاین؛نایب رئیس فراکسیون انقلاب تاکید کرد که باید در جای خود گلایه، ابهامات و مطالبات را شنید و به آن پاسخ داد.با این شیوه بستر موج‌سواری معاندان و دشمنان نظام محدود و قدرت مانور از آن‌ها بیش‌ازپیش گرفته می‌شود.اگر ابهامات و ریشه نارضایتی مردم به رسمیت شناخته شود،می‌توان با ریشه‌یابی وآسیب‌شناسی،نارضایتی را به رضایتمندی اجتماعی بدل کرد.

به گفته محسن پیرهادی،نماینده مردم تهران در مجلس در برخی حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی بدون داشتن استراتژی و برنامه‌ای مشخص،جامعه به حال خود رهاشده است.این در حالی است که به همان میزانی که لغوتحریم‌ها برای ایجاد رونق و گشایش اوضاع اقتصادی و معیشتی مردم مهم است به همان میزان و شاید بیش ازآن به کارفرهنگی وسیاست‌گذاری در این حوزه نیاز داریم؛ اقداماتی که مردم را به ریشه‌ها و باورهای اسلامی – ایرانی‌شان نزدیک‌تر و آگاه‌تر می‌کند.

منبع: روزنامه رسالت

کد خبر 712609

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    سوال: چرا یک مدد جوی با سابقه 20 ساله تحت پوشش سازمان بهزیستی که طبق قانون باید جز سه دهک اول جامعه باشد جز دهک هفت دهکبندی جامعه قرار دارند!!!!؟؟ نماینده یا نمایندگان یا هر انسانی که قراره پاسخ گو باشد لطفا پاسخ دهد!!!!