ماموستا حسینی از مسئولان دستگاه قضایی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان خواست که رافت، رحمت و گذشت بیشتری داشته باشند و به پاس حرمت خون شهدا و این ماه وحدت، جوانانی که در اغتشاشات اخیر بازداشت شده‌اند را آزاد کنند.

ماموستا حسینی

به گزارش  همشهری آنلاین، ماموستا سیداحسن حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ماه مبارک مولود و ولادت نور و رحمت به همه مسلمانان، اظهار داشت: هر ساله در این ایام مراسمات مولودی‌خوانی در منازل، تکایا و مساجد استان کردستان برگزار شده و امسال نیز این جشن‌ها در حال برگزاری است.

وی با اشاره به شخصیت والای پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: اگر روزی فرا برسد تمام انسان‌ها از بین بروند، تمام ملائکه برای پیامبر(ص) سلام و درود فرستاده و اگر ملائکه نیز از بین بروند الله برایش صلوات می‌فرستد.

امام‌ جمعه موقت سنندج با یادآوری اینکه پیامبر گرامی اسلام(ص) با همه انسان‌ها چه مشرکان و چه مسلمانان اهل گذشت بود، تصریح کرد: باید امروز همه ما رسول اکرم(ص) را الگوی خود قرار داده و در برابر اشتباهات یکدیگر بخشش داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان برای پیروزی و سربلندی مطیع الله، رسول اکرم(ص) و قرآن باشند، افزود: هر کس پیرو رسول الله(ص) باشد، یقینا مطیع الله نیز بوده و در دنیا و قیامت سربلند خواهد بود.

ماموستا حسینی جوشش آب چشمه تبوک و تامین ۴۰۰ بسته خرما علی‌رغم‌ نبود خرما در انبار به لشکریان آن دوران را از معجزات پیامبر(ص) خواند و بیان کرد: کسانی که بر خلاف خدا، رسول‌الله(ص) و دین موضع گرفته و قرآن را آتش می‌زنند، عذاب سخت جهنم در انتظار آنان است.

وی با هشدار اینکه شیطان همواره در کمین انسان‌ها است و قصد دلسری مسلمانان از راز و نیاز خداوند، پیروی از فرموده قرآن و جهاد در راه خدا را دارد، اظهار کرد: شیطان انسان‌ها را وسوسه کرده تا همه را گمراه و اجازه گسترش دین اسلام را ندهد.

خطیب جمعه سنندج امنیت را لازمه پیشرفت و رفع هر مشکلی دانست و عنوان کرد: امنیت نعمت بزرگی است و باید همه با هم حافظ آن باشیم و اجازه ندهیم خدشه‌ای به آن وارد و فرزندانمان در دام اغتشاشگران و مشکلات بیفتند.

ماموستا حسینی از مسئولان دستگاه قضایی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان خواشت که رافت، رحمت و گذشت بیشتری داشته باشند و به پاس حرمت خون شهدا و این ماه وحدت، جوانانی که در اغتشاشات اخیر بازداشت شده‌اند را آزاد کنند.

کد خبر 712154
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha