درخشش مهدی طارمی با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا مسیر انتقال این بازیکن به آرسنال را هموارتر کرده است.

طارمی

به گزارش همشهری‌آنلاین، خبر علاقه تیم آرسنال انگلیس به مهدی طارمی جدی‌تر از قبل دنبال می‌شود و نشریه انگلیسی مسیر انتقال مهاجم پورتو را با توجه به درخشش ستاره ایرانی در لیگ قهرمانان اروپا برای آرسنال آسان‌تر کرده است.

طارمی در بازی این هفته لیگ قهرمانان اروپا در برتری سه گله تیم پورتو مقابل لورکوزن ۲ گل به ثمر رساند تا همچنان یکی از ارکان اصلی تیم پورتو در نتایج درخشان این تیم پرتغالی باشد. مهاجم ایرانی در بازی رفت هم مقابل نماینده آلمان درخشید تا از این تیم به عنوان سکوی پرواز طارمی به لیگ انگلیس نام برده شود.

مهدی طارمی از هفته گذشته در رادار آرسنال قرار دارد. طبق نشریات انگلیسی میکل آرتتا عزم خود را جزم کرده تا ستاره ایرانی را در زمستان شکار کند.

گلزنی و درخشش طارمی مقابل یاران آزمون به نوعی نفع او شد. نشریه «سان» انگلیس به این موضوع پرداخت و نوشت: مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با درخشش مقابل لورکوزن و زدن دو گل نشان داد گزینه ای عالی برای آرسنال است.

آرسنال برای اینکه در فصل دوم هم بتواند به روند کسب نتایج خوب خود ادامه دهد و در پایان بتواند قهرمان لیگ شود روی طارمی حساب باز کرده و می خواهد این ستاره ایرانی گلزن را زمستان جذب کند تا در نیم فصل دوم در کنار ژسوس بازی کند.

طارمی زوج ستاره برزیلی در تیم جدید | اتفاقی که سکوی پرواز مهاجم ایرانی پورتو شد

کد خبر 712092
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha