رئیس سازمان صدا و سیما گفت: اختلال در پخش خبر ساعت ۲۱ در دست بررسی است و پس از مشخص شدن نتیجه ها، اقدام‌های لازم را انجام می‌دهیم.

پیمان جبلی

پیمان جبلی پس از حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: بررسی‌های امنیتی تکنولوژیک در حال انجام است؛ این اتفاق در حوزه‌های فناوری سازمان صدا و سیما رخ داده و حتما باید با یک اشراف و تسلط دقیق فناورانه مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: پس از اتفاق سال گذشته برای سازمان صدا و سیما (هک شدن برخی شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی)، همفکری و هم افزایی خوبی میان مجموعه‌های مختلف متولی امنیت شبکه انجام شد و بسیاری از آسیب پذیری‌های این سازمان کاهش پیدا کرد. این اتفاق اخیر هم اگرچه تلخ بود، اما باعث می‌شود نقاط باقی مانده آسیب پذیری هایمان را برطرف کنیم.

جبلی درباره گمانه زنی‌ها در مورد برکناری معاون سیاسی این سازمان گفت: آقای خدابخشی پشت سرتان ایستاده؛ کنارتان است، اما برکنار نشده، این موضوع ارزشی ندارد که درباره اش اظهارنظر کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: دوقطبی یا چند قطبی شدن جامعه به بررسی دقیق کارشناسی نیاز دارد؛ آنچه برای صدا و سیما اهمیت ویژه دارد، مرجعیت رسانه ملی و اعتماد عمومی به آن برای ایفای نقش مثبت در زمان نیاز است.

او درباره فعالیت برخی مجری‌ها در صدا و سیما گفت: همکارانی که کار کردن در صدا و سیما را یک سرمایه و ارزش ملی می‌دانند، با این رسانه کار می‌کنند؛ اگر کسی متناسب با میل و تمایل واقعی نخواهد فعالیت کند، ما مانع او نمی‌شویم.

پیمان جبلی افزود: برنامه‌هایی که صدا و سیما برایشان هزینه می‌کند، باید متناسب با ذائقه جامعه، نیازها و اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی مخاطبان باشد؛ هرگاه برنامه‌ای از این شکل خارج شود، مورد استقبال مخاطبانمان واقع نمی‌شود و ما هم از آن استفاده نمی‌کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما درباره ادامه پخش برنامه دورهمی گفت که «اجازه دهید وارد جزئیات نشویم.»

او گفت: نظرها و پیشنهادهای ملاحظات رسانه ملی درباره حوادث و اغتشاشات اخیر به اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اطلاع داده شد؛ ما با نمایندگان مجلس و این کمیسیون به علت نقش رسانه ملی در مدیریت بحران‌ها و آرام سازی کشور در شرایط بحرانی، تعامل و تماس مداوم داریم. این ارتباط و تماس مداوم به ما کمک می‌کند تا از دیدگاه‌های نمایندگان و ملاحظاتشان مطلع شویم و از آن برای ارتقاء کیفیت اطلاع رسانی و مدیریت پوشش رویدادهای کشور استفاده کنیم.

کد خبر 711629

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 22
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    61 13
    اقدام لازم اینه که افراد بی لیاقتی مثل این رییس رو که با این فضاحت با وقاحت سر جاش نشسته، بندازن بیرون
  • TR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    91 10
    صدا ‌سیما خود یکی ازعوامل اصلی دو قطبی شدن جامعه است.
  • محمد IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    47 29
    هر کس وهرشخص که به منفعت ملت ونظام خدشه وارد کند عزل شود اولین همین اقا که توان ندارد