سرمربی و بازیکنان منچستریونایتد و همچنین رسانه‌های اروپایی نسبت به هفتصدمین گل رونالدو واکنش نشان دادند.

رونالدو

به گزارش همشهری‌آنلاین، در چارچوب هفته دهم لیگ برتر انگلیس، کریستیانو رونالدو برای اولین بار در این فصل گلزنی کرد تا هفتصدمین گل خود در عرصه باشگاهی را به ثبت رساند.

رونالدو ۴۵۰ گل در رئال مادرید، ۱۴۴ گل در منچستریونایتد، ۱۰۱ گل در یوونتوس و ۵ گل در اسپورتینگ به ثمر رسانده است.

تن‌هاگ، سرمربی منچستریونایتد پس از این رکورد گفت: به او تبریک می‌گویم و برایش بسیار خوشحالم. این اولین گل او در این فصل از لیگ برتر انگلیس هم بود. این گل به ما کمک می‌کند که در هفته‌های آتی بهتر شویم و او بتواند بیشتر برای ما گلزنی کند. آمار او واقعا تحسین برانگیز است. وقتی شما ۷۰۰ گل می‌زنید یعنی یک عملکردی فوق‌العاده به ثبت رسانده‌اید. به او تبریک می‌گویم.

برونو فرناندز گفت: خیلی سخت بخواهی تعداد گل‌های رونالدو را بشماری. او هر هفته کاری می‌کند که انگار یک رکورد جدید به ثبت رسانده است.

دخیا گفت: کاری که رونالدو می‌کند و جوری که بدن و ذهنش را آماده گلزنی و درخشش نگاه می‌دارد به نظرم باورنکردنی است.

ریو فردیناند، اسطوره منچستریونایتد و کارشناس فوتبال انگلیس اظهار داشت: رونالدو فشار را نمی‌فهمد. فشار روی این بازیکن اثری ندارد. آماری که او به ثبت رسانده دیوانه‌کننده است.

جو کول، اسطوره باشگاه چلسی و کارشناس فوتبال انگلیس نیز گفت: به نظرم سطحی که مسی و رونالدو در فوتبال کنونی به ثبت رساندند را هیچکس نمی‌تواند تکرار کند.

بازیکنان منچستریونایتد و رسانه‌های اروپایی نیز به این رکورد دیدنی رونالدو واکنش نشان دادند و اکانت اصلی ترول‌فوتبال در یک شوخی با رونالدو. کریستیانو را به ۰۰۷ و جیمز باند تشبیه کرد.

عکس و فیلم | کریس رونالدو در نقش «جیمز باند»! | فوق ستاره فوتبال جهان «007» شد!

کد خبر 711123
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha