اسطوره یونایتد پس از بازی یونایتد برابر سیتی به شدت از تیم سابقش به دلیل عملکرد ضعیف انتقاد کرد.

روی کین

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم فوتبال منچسترسیتی در هفته نهم لیگ جزیره با نتیجه پر گل ۶ بر ۳ همشهری‌ خود، منچستریونایتد را شکست داد و پس از آرسنال با ۲۰ امتیاز در رده دوم ایستاد.

روی کین کاپیتان سابق منچستریونایتد در ارزیابی خود از این دیدار گفت: من نمی‌توانم چیزی را که می بینم باور کنم. یونایتد در این دیدار بسیار بد بود. بازیکنان باید خجالت بکشند. شما نمی توانید در یک نیمه ۴ گل از سیتی بخورید و راحت به رختکن بروید. این بسیار شرم‌آور است. همان‌ قدر که سیتی درخشان بود، یونایتد هم همانقدر مستاصل بود.

این کارشناس فوتبال همچنین ذهنیت تیم اریک تن هاخ را نیز زیر سوال برد و در ادامه خاطرنشان کرد: اعتقاد به پیروزی اصلا در تیم تن هاخ وجود نداشت. سیتی خیلی زود بازی را برای خود تمام کرد و دل خوش به این نباشید که در نیمه دوم یونایتد توانست برنده شود. پس از چهار پیروزی متوالی اخیر در لیگ، شکست سنگین برابر سیتی اکنون یک شوک بزرگ برای تن هاخ و تیمش است. این بازی سیتی وحشیانه بود. آنها بی رحم حمله کردند و توانستند هر کاری که می خواهند انجام دهند.

ارلینگ هالند، ستاره نروژی و فیل فودن، موفق به هت‌تریک شدند و هر ۶ گل شاگردان گواردیولا را وارد دروازه شیاطین سرخ کردند. آنتونی و مارسیال (۲ بار) هم برای منچستریونایتد گلزنی کردند.

این برای دومین بار در ۱۵ سال اخیر است که آبی‌های شهر منچستر موفق شدند ۶ گل به رقیب دیرینه خود بزنند. پیش از این، منچسترسیتی در زمان هدایت روبرتو مانچینی موفق به زدن ۶ گل به یونایتد شده بود.

یونایتد اکنون با هشت امتیاز کمتر از سیتی در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد.

کد خبر 709777
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha