عضو شورای شهر تهران گفت: ما با هرگونه فتنه و اغتشاش مقابله می‌کنیم اما خواسته‌های به حق جوانان را می‌شنویم.

شورای شهر

به گزارش همشهری آنلاین، فضای جلسه علنی شورای شهر تهران به واسطه حوادث و ناآرامی‌های اخیر کشور، رنگ و بوی سیاسی دارد و نطق اغلب اعضای شورا در همین راستا است. 

سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در نود و چهارمین جلسه شورا با بیان اینکه در حوادث چند روز اخیر چند جا دل ما به درد آمد، گفت: هیچ کس جنایات کومله را فراموش نمی‌کند و باید بدانند که جوانان کرد به هیچ عنوان کومله را نخواهند پذیرفت و دست پاسداران را می‌بوسند که پاسخ سریعی به اقدامات این گروه دادند.

او گفت: مقام معظم رهبری در بیانات خود، نقش دشمنان را در این حوادث مطرح کرده و روشنگری لازم را انجام دادند. ما با هرگونه فتنه و اغتشاش مقابله می‌کنیم اما خواسته‌های به حق جوانان را می‌شنویم.

همچنین مهدی اقراریان دیگر عضو  شورا با اشاره به اینکه امروز وضعیت کشور به گونه‌ای است که بیش از هرچیز به همدلی، همکاری و پاسخگویی مسئولان نیاز داریم، گفت: در چند روز گذشته و پایان دوره یکساله شهرداری شاهد تغییرات در حوزه معاونین بودیم. یکی از نکاتی که جمع اعضای شورا مطرح می‌کردند این بود که باید از بدنه درونی شهرداری در تصمیم گیری‌ها استفاده شود و برای موفقیت باید نگاه به ظرفیت نیروی انسانی غنی در داخل شهرداری در اولویت باشد.

او ادامه داد: انتصاب معاون امور مناطق اتفاق خوبی بود که از بدنه شهرداری انجام شد و بازتاب خوبی را از سوی کارکنان شهرداری به دنبال داشت و امیدواریم این مسیر با موفقیت پیش برود.

اقراریان با بیان اینکه شهردار تهران یکی از دستاوردهای شهرداری را موفقیت معاونت مالی و اقتصادی عنوان می کردند، یادآور شد: اینکه شهردار انتخاب کند که از چه کسی در چه بخشی استفاده کند، حق اوست اما این ابهام وجود دارد که چرا با وجود موفقیت این معاونت، تغییر در این بخش صورت گرفت؟

وی همچنین تصریح کرد: آنچه برای ما مهم است موفقیت شهرداری تهران در رسالت خدمت رسانی به مردم و رضایت شهروندان از خدمات است و فردیت برای ما اهمیت ندارد.

کد خبر 710061

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha