نایب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و بیان مشکلات از سوی مالکان ۱۳۱ پلاک از طرح فضای سبز خارج شدند.

ساخت و ساز در باغ

به گزارش همشهری آنلاین، جعفر شربیانی در مراسم تجلیل از مسئولان مدیریت شهری که توسط شهروندان محله مسلمین منطقه ۱۸ در مسجد مسلم ابن عقیل برگزار شد، گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و بیان مشکلات از سوی مالکان ۱۳۱ پلاک از طرح فضای سبز خارج شدند.

رئیس کمیته باغات شورای شهر تهران ادامه داد: بعد از ۴ دهه ۱۳۱ پلاک در جنوب تهران بارها مشکلات خود را پیگیری کردند، اما به نتیجه نرسیدند؛ ما در دوره ششم سرلوحه کار خودمان قرار دادیم تا با عمل و کارهایی از جنس اقدام، این مشکل را حل کنیم.

او گفت: با پیگیری شورای ششم شهر تهران و همراهی شهرداری تهران بخش هایی از شهرک مسلمین از طرح فضای سبز خارج شد.

همچنین عبدالله لطفی عضو شورایاری محله مسلمین گفت: همانطور که می دانید نزدیک به ۵ دهه است که شهرک‌های طالقانی و مسلمین در طرح کمربند سبز قرار گرفته و مجوز ساخت و ساز داده نمی شد. بخشی از محله های آرمیده و مسلمین در دوره شهرداری آقای قالیباف از طرح خارج شد، اما همچنان بخش‌هایی از این محلات در طرح باقی مانده بود. 

عضو شورایاری محله مسلمین ادامه داد: در سال‌های گذشته بارها شهروندان حل این مشکل را از مسئولان شهری پیگیری می‌کردند اما نتیجه ای حاصل نشد تا اینکه در این دوره مدیریت شهری و نگاه ویژه به جنوب شهر با پیگیری های آقای شربیانی و شهردار منطقه مابقی محله که شامل ۱۳۱ واحد مسکونی بود، از این طرح خارج شد.

وی با بیان اینکه ساکنان این ۱۳۱ پلاک خارج شده از طرح می‌توانند تا چند هفته بعد اقدام به درخواست صدور پروانه ساخت کنند، بیان کرد: امیدواریم با مدیریت جهادی مشکلات مناطق جنوبی شهر تهران حل شود.

کد خبر 710028
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha