رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی وزارت کار با اشاره به اینکه بصیرت مردم در حوادث اخیر دشمن را ناکام گذاشت گفت: باید برای مردم با بصیرت، زمان‌شناس و دشمن‌شناس ایران خداوند را شاکر باشیم که دشمنان را در این فتنه ناکام گذاشتند.

رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز سه‌شنبه ۱۲ مهرماه برای دفاع از محمدهادی زاهدی‌وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی حاضر شد.

رئیس‌جمهور در ابتدای سخنانش گفت: قبل از ورود به بحث وزیر محترم پیشنهادی کار، با توجه به حوادث اخیر لازم می‌دانم نکاتی را محضر مقدس مردم و نمایندگان محترم مجلس عرض کنم. ابتدا باید برای مردم با بصیرت، زمان‌شناس و دشمن‌شناس ایران خداوند را شاکر باشیم که دشمنان را در این فتنه ناکام گذاشتند و باید شاکر خداوند باشیم که هدایت‌های امام و رهبری معظم انقلاب اسلامی، همواره مورد توجه مردم است. بصیرت و حضور میلیونی مردم در حوادث اخیر، حقیقتا دشمن را ناکام گذاشت.

رئیس جمهور با اشاره به هدایت های رهبر انقلاب در روز گذشته بیان کرد: حقیقتاً ایشان تحلیل جامعی نسبت به حوادث اخیر ارائه فرمودند؛ دلیل این فتنه‌ها بر علیه کشور و انقلاب اسلامی را برای همه انسان‌های و صاحب بصیرت، قابل درک و استفاده بود.

رئیسی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند علت بلواهای دشمنان به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت ایران این است که کشور دائماً در حال پیشرفت است و دشمن نمی‌خواهد که کشور ما پیشرفت داشته باشد؛ این نکته محوری بود که ایشان به آن اشاره فرمودند.

رئیسی بیان کرد: دلیل خشم دشمنان از ملت ایران این است که می‌بیند علیرغم تمام تحریم‌ها و تهدیدها، کشور ما مسیر پیشرفت را طی می‌کند و به همه تحریم‌ها و موانعی که آنها ایجاد کردند، بی توجه است.

متن کامل سخنان رئیس جمهوری را از اینجا بخوانید

کد خبر 709975

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    1 5
    مرگ بر دشمن