هفتمین اپیزود «خاندان اژدها» (House of the Dragon) که به تازگی از اچ‌بی‌او پخش شده، بسیاری از بینندگان را آشفته و خشمگین کرده است.

خاندان اژدها

به گزارش همشهری آنلاین، بعضی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از تاریکی بیش از حد تصاویر این قسمت انتقاد کرده‌اند و آن را با اپیزود «شب طولانی» (Long Night) سریال «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) مقایسه کرده‌اند.

«جوانا رابینسون» پادکستر، ساعاتی پیش از پخش این قسمت در توییتر به هواداران هشدار داده بود: «از دیدن اپیزود این هفته «خاندان اژدها» لذت بردم اما حواستان باشد که پرده‌ها را بکشید و شاید تنظیمات نیل [میلر] را [روی تلویزیون‌هایتان] فعال کنید.» 

رابینسون ویدیویی به اشتراک گذاشته که بهترین تنظیمات را برای دیدن صحنه‌های تاریک «خاندان اژدها» توصیه می‌کند. «آلن سپینوال» منتقد مجله «رولینگ استون» در پاسخ به این توییت رابینسون می‌نویسد: «دفترچه یادداشت‌های من پر است از این جملات که «چه اتفاقی دارد می‌افتد و چرا نمی‌توانم چیزی ببینم؟»»

یکی از کاربران خشمگین می‌نویسد: «خواهش می‌کنم یک نفر نور این قسمت را بیشتر کند چون هیچ کوفتی را نمی‌توانم ببینم.» یا کاربری دیگر: «خدای من در این صحنه ساحلی میان دیمون و رینیرا هیچی را نمی‌توانم ببینم... حتی چهره‌هایشان را نمی‌بینم.»

بیننده دیگری می‌گوید: «چرا این اپیزود لعنتی این قدر تاریک است؟ از «شب طولانی» بدتر است. هیچ چیزی نمی‌بینم.» دیگری می‌نویسد: «می‌بینم که اچ‌بی‌او از انتقاداتی که به «شب طولانی» شد هیچ درسی نگرفته است. اگر این سریال را روی تلویزیون بدتری می‌دیدم عصبانی می‌شدم.»

قسمت هشتم «خاندان اژدها» دوشنبه آینده پخش خواهد شد.

کد خبر 709892

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha