سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» که به‌تازگی دو قسمتش در آمازون پرایم پخش شده، پربیننده‌ترین افتتاحیه پرایم ویدیو را رقم زده است.

ارباب حلقه‌ها

به گزارش همشهری آنلاین، دو قسمت اول سریال «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: The Rings of Power) در آمازون پرایم ویدیو رکوردشکنی کرد. اقتباس جدید از آثار «جی.آر.آر. تالکین» به نویسندگی «جی‌دی پین» و «پاتریک مک‌کی» بنا بر اعلام آمازون در ۲۴۰ کشور ۲۵ میلیون بیننده داشته داشته و رکورد روز اول انتشار در تاریخ ۱۵ ساله این پلتفرم را شکسته است.

آمازون امتیاز تولید سریال بر اساس آثار تالکین را با قراردادی ۲۵۰ میلیون دلاری در سال ۲۰۱۷ خریداری کرد. پیش‌تر گزارش شده بود که تولید فصل اول ۴۶۵ میلیون دلار هزینه داشته و «جف بیزوس» برای چهار فصل دیگر تا ۱ میلیارد دلار خرج می‌کند. فیلمبرداری فصل دوم به زودی در بریتانیا آغاز خواهد شد.

این درام حماسی هزاران سال پیش از «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» تالکین روی می‌دهد و بینندگان را به دورانی می‌برد که قدرت‌های بزرگ شکل گرفتند، حکومت‌هایی ظهور و سقوط کردند، قهرمانان غیرمنتظره آزموده شدند، امید در آستانه فروپاشی بود و بزرگ‌ترین شخصیت شروری که بر قلم تالکین جاری شده دنیا را تهدید به فروغلتیدن در ظلمت می‌کرد. «موروید کلارک»، «سینتیا ادای-رابینسون»، «لنی هنری»، «پیتر مولان» و «نازنین بنیادی» از جمله بازیگران این سریال خواهند بود.

پخش شش اپیزود باقیمانده از فصل اول «حلقه‌های قدرت» تا ۱۴ اکتبر ادامه دارد.

منبع: سی‌نما

کد خبر 703298

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha