مامور پلیس شهرستان ارزوئیه در استان کرمان با به خطر انداختن جان خود توانست جان شهروندی را که در آتش گرفتار شده بود، نجات دهد.

پلیس کرمانی

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ علی اسفندیاری، فرمانده انتظامی شهرستان ارزوئیه اظهار کرد: روز حادثه پس از اعلام یک فقره آتش‌سوزی منزل در روستای وکیل‌آباد به ۱۱۰ بلافاصله واحد گشت انتظامی این منطقه به سرپرستی فرمانده پاسگاه به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که یک باب منزل مسکونی به‌ دلیل ترکیدن گاز پیک‌نیکی دچار آتش‌سوزی شدید و صاحبخانه در منزل محبوس شده و به سبب گسترش آتش، امکان خروج او از میان شعله‌های آتش امکان‌پذیر نیست.

اسفندیاری بیان کرد: بلافاصله ستوان یکم جواد خالویی، فرمانده پاسگاه با رشادت و از خودگذشتگی برای نجات فرد گرفتار در آتش، وارد منزل شد و توانست این شخص را به خارج از منزل انتقال دهد که خودش از ناحیه دست و پا دچار سوختگی شده و همراه با فرد مصدوم راهی بیمارستان شد.

این افسر شجاع که برای تکمیل روند مداوا به بیمارستانی در کرمان منتقل شده است، درباره این حادثه گفت: با توجه به اینکه میزان استفاده اهالی شهرستان ارزوئیه و روستاهای اطراف از سیلندرهای گاز مایع زیاد است، بلافاصله پس از اعلام خبر وقوع آتش‌سوزی، خود را جای شهروند حادثه‌دیده تصور کردم و با تیم گشت انتظامی که عازم محل حادثه بود همراه شدم.

وی در ادامه گفت: پس از اینکه وارد کوچه و محله وقوع حادثه شدیم، از همان دور با دیدن شعله‌های آتش متوجه شدت آتش‌سوزی شدم و وقتی که به محل رسیدم و از همسایگان شنیدم صاحبخانه گرفتار شعله‌های آتش است، یک لحظه فقط به نجات او فکر کردم و به دل آتش زدم و خوشحالم که حضور به موقع ما از حادثه دلخراش یا مرگ این فرد جلوگیری کرد.

کد خبر 708979
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عجبا IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
    0 0
    مسئولان برای خدمت مسئولیت خود از فداکاری شهدا و جانبازان و اینگونه افراد یادگرفته ، الگو بگیرند و عمل کنند و تاوان زحمت آنان را بکشند.
  • امیر کبیر🇮🇷 IR ۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    دروود به این سرباز دلیر، شهامت و ایثار شما را میستائیم. خوشحالیم که امنیت ایران در دستان پلیس فداکار میباشد. قدردان شما عزیزان هستیم. سپاسگذاریم.
  • حسن IR ۰۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
    0 0
    دست وپایت را می بوسم فرمانده