پوران درخشنده که در فیلم «پرنده کوچک خوشبختی» با امین تارخ همکاری داشته است، از درگذشت این هنرمند ابراز تاسف می‌کند و ادامه می‌دهد: قرار بود دومین‌ همکاری را با هم در کار جدیدم داشته باشیم و اتفاقا مذاکرات اولیه را با او کرده بودم و قرار بود بیشتر با هم صحبت کنیم، اما با شنیدن این خبر شوکه شدم.

امین تارخ

به گزارش همشهری آنلاین، این کارگردان سینما با یادآوری همکاری‌اش با امین تارخ در فیلم «پرنده کوچک خوشبختی» می‌گوید: همکاری فوق‌العاده‌ای بود. امین تارخ، تمرینات فوق‌العاده‌ای با نابازیگر ناشنوای ما داشت و فرصت‌هایی که می‌گذاشت برای تمرین، خیلی کار را خوب پیش می‌برد. امین تارخ خیلی با انرژی می‌آمد و به من خیلی در این زمینه کمک می‌کرد.

پوران درخشنده با بیان این که "امین تارخ شاد بود، غیر از زمانی که نقش عصبی بازی می‌کرد"، ادامه داد: بسیار امیدوار بود و عاشقانه زندگی می‌کرد. امین تارخ در این سینما خیلی زحمت کشید. در انجمن‌های صنفی و خانه سینما خیلی فعالیت موثری داشت و تلاش کرد که در آموزشگاه بازیگری، انسان‌هایی حرفه‌ای را به سینما معرفی کند. حیف که او را از دست دادیم. باورم نمی‌شود.

او ادامه داد: امین تارخ خیلی جدی عاشق کارش بود و عاشق همکاران و دوستانش. هیچ وقت ندیدم از کسی بدی بگوید. انسان شریفی بود. متاسفم و به خانواده‌اش، فرزندانش و جامعه هنری تسلیت می‌گویم.

این کارگردان با اشاره به خبرهایی که طی چند روز گذشته از وضعیت بیماری امین تارخ در بیمارستان منتشر شده بود، ادامه داد: فکر کردم حالشان خوب شده ولی با شنیدن این خبر شوکه شدم. روحشان شاد یادگارهای این هنرمند، فیلم‌های‌شان هست که ما از آن لذت می‌بریم و ماندگار هستند.

پوران درخشنده در پایان گفت: همیشه قرار بود بعد از فیلم «پرنده کوچک خوشبختی» دوباره با هم کار کنیم. همین اواخر برای کار جدیدم با او صحبت کردم و قرار بود با هم جلسه حضوری بگذاریم اما این حادثه باعث شد، این همکاری هم اتفاق نیفتد و من همچنان متاثر باشم که فرصت نشد، دوباره با هم همکاری کنیم.

امین تارخ، بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون در ۶۹ سالگی امروز ۲ مهر ماه از دنیا رفت.

کد خبر 708218
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha