همشهری آنلاین: در هفته شانزدهم مسابقات فوتبال سری A ایتالیا، روز شنبه ناپل با سه گل لچه را شکست داد و بولونیا نیز 5 بر 2 بر تورینو غلبه کرد. بقیه دیدارها هم روز یکشنبه برگزار شد که این نتایج زیر را به دنبال داشت.

 آ.اس.رم 3 بر 2 کالیاری را برد. فیورنتینا با دو گل کاتانیا را مغلوب کرد. پالرمو با همین نتیجه از سد سیه‌نا گذشت. اینتر میلان 4 بر 2 بر کیه‌وو چیره شد. بازی دو تیم اودینزه و لاتزیو 3 بر 3 مساوی به پایان رسید.

 رجینا با دو گل به آتالانتا باخت و در زیباترین و مهم‌ترین دیدار این هفته، یوونتوس میزبان میلان بود. در این دیدار ابتدا دل پیه‌رو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 16 یووه را پیش انداخت. این گل را پاتو در دقیقه 31 جبران کرد. سه دقیقه بعد یووه توسط کیه‌لینی دوباره پیش افتاد و در دقیقه 41 نیز آمائوری نتیجه را سه بر یک به سود میزبان رقم زد.

 در نیمه دوم تیم میلان توسط آمبروزینی در دقیقه 57 یکی از گل‌های خورده را پاسخ گفت اما در نهایت این تیم یوونتوس بود که در دقیقه 69 و باز هم توسط آمائوری کار میلان را یکسره کرده و این تیم را با شکست راهی خانه کرد.

 در حال حاضر اینتر میلان با 39 امتاز در صدر قرار دارد، یوونتوس با 33 امتیاز دوم است و تیم‌های ناپل و میلان با 30 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

کد خبر 70798

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز